Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakkelabels.dk - Nogen med erfarring med integration til woocommerce

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Derude kære Amino´er

Jeg har en webshop, og tilbyder idag fast fragt på 39,- i min webshop. Jeg får desværre ikke dækket mine fragt udgifter, og jeg været ved at undersøge lidt omkring at anvende Pakkelabels.dk, sådan at mine kunder kan vælge at hente deres pakke i en pakkeshop istedet for at den bliver hus omdelt. 

Jeg har en shop lavet i Wordpress og anvender WooCommerce. På pakkelabels hjemmeside er der lang og udførlig manual over hvordan man integrerer pakkelabels til WooCommerce, men jeg tør ikke helt give mig kast, før jeg ved at jeg ikke ødelægger noget :( Så er der nogen herinde der har erfarring med det, er det let at integrere. Jeg er utryk ved om jeg kan gøre noget galt og mine kunder ikke kan betale på min side.

På forhånd tak

Hilsen Mette_S 

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Vores integrationen til Woocommerce henter kun dine ordrer fra din shop ind på Pakkelabels.dk. Jeg kan garantere dig, at der ikke ødelægger noget på din shop :-)

/Nicklas fra Pakkelabels.dk

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Nicklas.

Tak for svar. Okay mange tak, så når jeg nu skal have lavet det sådan at mine kunder skal kunne vælge pakkeboks, altså det system der gør det, det er ikke det i fortæller om på jeres hjemmeside, hvordan man gør? Skal jeg have en programmør til dette så? 

Vh Mette_S

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du skal nok have lavet et plutonium til woocommerce der kan understøtte det du ønsker. Det vil være en programmør der skulle hjælpe dig med det.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 9. Mar 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,
Integrationen kan jeg ikke svare på da jeg bruger prestashop. Men hvis det er ligeså simpelt som til Prestashop skal du ikke være nervøs for at kaste dig ud i det.

Til information kan jeg fortælle at ca. 80% af mine kunder aktivt vælger levering til en pakkeboks / postbutik af den simple grund at det er billigere for dem og tror også langt de fleste nyder den frihed det giver dem. Men det er naturligvis også et spørgsmål om målgruppe af kunder.

Held og lykke med det.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Pedersen:

Hejsa Nicklas.

Tak for svar. Okay mange tak, så når jeg nu skal have lavet det sådan at mine kunder skal kunne vælge pakkeboks, altså det system der gør det, det er ikke det i fortæller om på jeres hjemmeside, hvordan man gør? Skal jeg have en programmør til dette så? 

Vh Mette_S

Hej Mette,

Mht. shop-vælger så har vi snart en plug'n play løsning fra en 3. part på vej :-).

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Dan Storm

Det var jeg det anede at jeg måske ikke kunne klare selv ;( 

Vh Mette

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej bjorn82dk

Jeg hører lidt forskellige løsninger, og har lige været på et webshop kursus hvor de bestemt ikke anbefaler at kunderne kan vælge en pakkeshop :( Da mange vælger Post Danmark, og betaler derfor gerne mere. Men jeg elsker det selv når jeg skal hente pakker, at det er, som du selv siger, billigere og friheden ved at kunne hente den når man lyster. Så jeg vil helst satse på at kunne sende det billigere.. 

Men jeg tænker det er da nødvendigt at man får lavet det sådan at der er en shop vælger, ellers så ville man måske miste nogle kunder, da de så ikke ved hvor den bliver leveret til??? 

Tak for svar. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mette Pedersen:

Tak Dan Storm

Det var jeg det anede at jeg måske ikke kunne klare selv ;( 

Vh Mette

Der er i forvejen en officiel PHP Client til pakkelabels.dk, så meget af forarbejdet er gjort - du kan sikkert for relativt billige penge betale dig fra en udvikler til at lave det nødvendige plugin til dig. 

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas, 

Den shopvælger/plug`n play løsning som du siger snart er på vej. Fungerer det som en månedlig betalt?? Vh Mette

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)