Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan vælger jeg den rette form for webshop ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Håber virkelig at I kan hjælpe mig her :) Jeg har gennem de sidste 8 år haft denne webshop www.mondokaos.dk og nu trænger den til fornyelse.

Den er lavet i Wordpress men da det ikke er til at koble på et kassesystem til lagerstyring (jeg har også fysisk forretning) tænker jeg at få lavet en helt ny i magento. Eller skal jeg mon vælge noget som prestashop eller shopify ? Jeg er helt på bar bund her...

Det jeg ønsker er at webshoppen bliver mere brugervenlig fx med størrelses filtre, overskuelige kategori inddelinger, søgefunktion m.m. Samt et enkelt design.

Kan rigtig godt lidt fx denne side, da jeg synes at den er meget overskuelig, og pæn: http://www.pinupgirlclothing.com/vintage-style-inspired-clothing.html -er der mon nogen af jer der kan se hvilket program den er lavet i ? Er klar over at denne har langt flere varer - min har pt ca 700 varer og er ved at udvide.

Håber at I har nogle input så jeg kan komme videre i processen :)

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey hvilken shop plugin benytter du til wordpress wocommerce ??

Og er du helt sikker på der ikke findes nogen pos leverandør der har lavet integration til den ??

Vi har en del partnere der laver den slags integrationer og er overbevist om at du ville kunne prøve at rådførrer sig her hvis det er ...

Dbh jacob

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Magento er, som du selv er inde på, et udmærket valg, og den kan helt sikkert laves brugervenlig, med overskuelige kategori indelinger søgefunktioner osv.

Men du kan også rigtigt meget i WooCommerce - nu kender jeg jo ikke dit konkrete behov, men umiddelbart tænker jeg at vi burde kunne finde en løsning der også, og det ville måske være et mere oplagt valg til dig da du jo allerede Wordpress, og prisen her kunne også godt være mere fordelagtig end hvis du skulle over på en Magento shop.

Mht design, så skal du ikke være bekymret, både når det gælder WooComerce og Magento (og Prestashop også for dan sags skyld) så er mulighederne utallige - en idé her kunne måske være at få en design/brugergrænse ekspert indover også, så kunne vi sagtens lave en løsning der kunne matche http://www.pinupgirlclothing.com/ 

//Morten

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Charite:
Kan rigtig godt lidt fx denne side, da jeg synes at den er meget overskuelig, og pæn: http://www.pinupgirlclothing.com/vintage-style-inspired-clothing.html -er der mon nogen af jer der kan se hvilket program den er lavet i ?

Den er lavet i Magento, bruger Ultimo templaten. Håber det kan hjælpe dig lidt videre.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra København N
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Ipsen:

Hey hvilken shop plugin benytter du til wordpress wocommerce ??

Og er du helt sikker på der ikke findes nogen pos leverandør der har lavet integration til den ??

Vi har en del partnere der laver den slags integrationer og er overbevist om at du ville kunne prøve at rådførrer sig her hvis det er ...

Dbh jacob

Jeg ved ikke hvilket plugin jeg bruger - har ikke så meget forstand på det og får derfor også hjælp til det. Hvilket jeg også skal have fremover lige meget hvilken løsning jeg vælger :)

Der kan laves en integration til wordpres men den kommer til at koste ca 7000 kr og eftersom jeg i forvejen har været lidt træt af wordpress og at webshoppen skal have en ordentlig omgang, tænker jeg at det bedre kan betale sig at bruge de penge et andet sted :)

Fra København N
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Morten. Er lidt træt af wordpres - synes ofte at der sker fejl bl.a. når der opdateres og vil bare have noget der spiller 100%. Men ved ikke om det mon vil være det samme med en magento løsning ? Ved ikke helt hvad jeg skal tage højde for ifht de forskellige løsninger ?

Morten Hjorth Nielsen:

Hejsa

Magento er, som du selv er inde på, et udmærket valg, og den kan helt sikkert laves brugervenlig, med overskuelige kategori indelinger søgefunktioner osv.

Men du kan også rigtigt meget i WooCommerce - nu kender jeg jo ikke dit konkrete behov, men umiddelbart tænker jeg at vi burde kunne finde en løsning der også, og det ville måske være et mere oplagt valg til dig da du jo allerede Wordpress, og prisen her kunne også godt være mere fordelagtig end hvis du skulle over på en Magento shop.

Mht design, så skal du ikke være bekymret, både når det gælder WooComerce og Magento (og Prestashop også for dan sags skyld) så er mulighederne utallige - en idé her kunne måske være at få en design/brugergrænse ekspert indover også, så kunne vi sagtens lave en løsning der kunne matche http://www.pinupgirlclothing.com/ 

//Morten

Fra København N
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak. Jeg har før haft min webshop hos jer, og må sige at I altid har været virkelig søde og hjælpsomme :) Det var klart en hjælp :)

Powerhosting:

Charite:
Kan rigtig godt lidt fx denne side, da jeg synes at den er meget overskuelig, og pæn: http://www.pinupgirlclothing.com/vintage-style-inspired-clothing.html -er der mon nogen af jer der kan se hvilket program den er lavet i ?

Den er lavet i Magento, bruger Ultimo templaten. Håber det kan hjælpe dig lidt videre.

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Charite

Flot side du har dig der :) Jeg synes at WooCommerece er en fantastisk brugervenlig webshop. Jeg har selv en side i wordpress, og woocommerce, og jeg har en masse muligheder for inddelling i kategorier, søge muligheder mv. Det er rigtigt godt. Det er rigtigt som du siger at man skal være på vagt når der opdateringer, men det hører jeg at man altid skal være. Men jeg har kun oplevet det som små ændringer. Men ønsker du noget meget brugervenligt, vil jeg klart foreslå WooCommerce. Jeg er "som du kan se" en kvinde, og jeg har ikke meget teknisk kunnen, men jeg kan nemt lave det meste deri. Skøn og overskuelig system. 

Vh Mette_S

Fra København
Tilmeldt 26. Aug 13
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charite,

Jeg vil helt klart anbefale dig en Magento webshop. Det er den bedste webshop du kan få, og den er fremtidssikret så hvis du vil udvide din webshop senere hen, med nye funktioner så er der næsten altid mulighed for at finde en extension som kan læse dine ønsker.

Der er også mulighed for at integrere til kasse systemer, og lagerstyring og meget meget mere

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Charite:
synes ofte at der sker fejl bl.a. når der opdateres og vil bare have noget der spiller 100%

Fejl vil være noget der opstår ind imellem, også med en Magento løsning - sådan noget som fejlfrit software findes ikke.

Når det så er sagt, så når du langt ved at finde dig en god "Magento" (eller wordpress) udvikler/konsulent der kan hjælpe dig, og ved at implementerer nogle fornuftige procedure:

1. Lav dig selv et lille skriv som hvordan du vedligeholder produkter, kategorier osv, og husk at få noteret evt "tweaks" så du husker det næste gang - det kan være at du har nogle specielle løsninger der gør at der er noget der skal vedligeholdes på en special måde for at du får det ønskede resultat.

2. Sørg altid for at du har en backup, gerne en daglig som du selv ville kunne genskabe shoppen ud fra

3. Test engang imellem at du kan lave en restore (en backup er intet værd hvis du ikke kan lave en restore)

4. Sørg for løbende at holde din shop opdateret

5. Vær lidt "nærig" med hvilke plugins og extensions du anvender - nu flere du har nu større er chancen for at der er noget der pludselig ikke spiller sammen

6. "Udliciter" gerne denne del, men sørg for at det bliver gjort

Når det kommer til om du skal vælge den ene eller den anden løsning, så er det sådan set de samme udfordringer du står med.

//Morten

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)