Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det normalt at starte med en gratis webshop?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AMINO.

Har tænkt meget over om man burde betale sig til en webshop eller om man burde lave en gratis, og er det overhovedet muligt at lave en der er gratis?

Har i nogle gode idéer til steder man kan købe/lave sin egen webshop?

/MUNCH

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Mulighederne er utallige her, og du vil hurtigt opdage at der er rigtigt mange der rigtigt gerne vil sælge dig deres løsning.

Generelt vil jeg anbefale at du kaster nogle penge efter din shop, en ting er at få den op at kører noget helt andet er at få folk til at handle i den - her skal du overveje ting som Design, SEO, Markedsfæring/Adwords osv - dette er ikke nogen triviel opgave, og du vil stå dig bedst med at få lidt hjælp her.

Når det kommer til valg af shop løsning, så har du som udgangspunkt to muligheder, du kan enten "Eje" din shop, eller du kan "Leje" din shop - hvad der er den bedste løsning for dig afhænger helt af dit behov og dit ambitionsniveau - du kan læse mere om de forskellige muligheder her: www.mhn-consulting.com/webshop/ 

Men for at besvarer dit spørgsmål:

"Har tænkt meget over om man burde betale sig til en webshop eller om man burde lave en gratis, og er det overhovedet muligt at lave en der er gratis?" 

Så er min anbefaling er at du skal få fat i nogle professionelle og få dem til at hjælpe dig. 

Webshop er ikke som "Marmelade" - det er ikke de hjemmelavede der er de bedste Wink

//Morten

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

cMunch:
Har tænkt meget over om man burde betale sig til en webshop eller om man burde lave en gratis, og er det overhovedet muligt at lave en der er gratis?

Hvis det er første gang du starter webshop, vil jeg anbefale at bruge så få penge som muligt på webshop og design. Det betyder ikke at du ikke skal have en flot side. Men udnyt de muligheder der er for at holde dine start omkostninger nede.

Det handler om at få din side online hurtigt og teste om din ide rent faktisk holder.

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa CMinch

Hvad har du i sinde at sælge? - Jeg er selv startet her i år med at lave min egen webshop, overvejede også at den lave den selv, men endte med at købe mig til den, for et beskedent beløb. Jeg synes det afhænger meget af hvad du skal sælge, samt hvor stor du har i sinde at være?? 

Vh Mette_S

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)