Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DNS virker ikke efter flytning af website

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et domæne, f.eks. www.domaene.dk, som jeg har oprettet som DNS-service hos Unoeuro. Tidligere har det været et tilknyttet domæne, der har peget ind på en undermappe på en af mine webhoteller hos Unoeuro. Men nu har jeg ændret det, så de i stedet peger hen på mit webhotel ved Gigahost.

Jeg har fjernet tilknytningen af domænet til Unoeuro's webhotel og har lavet A og CNAME records i Unoeuro, der peger hen på Gigahost. Og ved Gigahost er domænet naturligvis også oprettet.

Når jeg så går ind på www.domaene.dk, bliver jeg mødt af den der grønne standardside fra Unoeuro der siger "...is hosted by Unoeuro Webhosting". 

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at logge ind på FTP på din konto hos Gigahost og gå ind i den mappe som domænet peger på. Her tror jeg at der ligger en fil der hedder "index.html". Det er denne der er standardsiden fra Unoeuro og som er flyttet med fra Unoeuro til Gigahost, under flytningen af hjemmesiden. Hos Unoeuro er det index.php filen der prioriteres højest, mens det hos Gigahost kan være index.html.

Hvis det er tilfældet, så sletter du bare index.html, så skulle det virke. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var lige nøjagtig det der var galt - tusind tak for hjælpen Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)