Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg gøre mere for at optimere min webshop?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har været en lang proces og jeg har foretaget en del ændringer, men jeg mener at jeg er ved at være i mål med www.erecept.dk

Men jeg skal selvfølgelig lige høre Aminos brugere om jeg kan gøre mere for at optimere siden? Er der tydlige fejl eller mangler der springer i øjnene? Er der småting der kan justeres som kunne have betydning for salg, brugeroplevelser eller andet?

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en process du aldrig bliver færdig med..  Fedt at se dit engagement!

Fra Vejen
Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Sebastian Damm Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Er websitet blevet seo-optimeret?

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan med fordel arbejde med hastighedsoptimering på din side. Både i forhold til SEO og i forhold til brugervenligheden. Ville starte med at få komprimeret nogle af dine billeder. De er meget tunge og gør dit website langsommere. 

Du kan få en idé om, hvad du bør komprimere her.

https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fwww.erecept.dk%2F&tab=desktop

Med Venlig Hilsen

Martin Sølberg

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Damm:
Er websitet blevet seo-optimeret?

Ja det er jeg i gang med. Har i hvert fald betalt en mand for den del så det regner jeg med han har styr på. Er da åbenlyse fejl da?

Det var nu også mere selve brugervenligheden jeg spurgte til. Opbygning, Call to action og hvad i ellers kalder det:-) Men mange tak alligevel

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

eRecept.dk:

Sebastian Damm:
Er websitet blevet seo-optimeret?

Ja det er jeg i gang med. Har i hvert fald betalt en mand for den del så det regner jeg med han har styr på.

Det er jo altid en start, men en stor del af det arbejde bliver du nødt til selv at gøre - Lad noget interessant og relevant indhold, og bliv ved med at fornye det - Google elsker indhold, så uden det hjælper diverse SEO "trick" ikke så meget.

Men når det er sagt så virker som om du er godt begyndt - men måske kunne du have gavn af en der kunne hjælpe med positionering, branding, markedsføring osv - jeg har et par stykker i mit netværk der er ret skrappe her - hvis du syntes det kunne være interessant, ken jeg jo spørge om de har tid

Anyway - så held og lykke med dit projekt

//Morten 

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hjorth Nielsen:
Men når det er sagt så virker som om du er godt begyndt - men måske kunne du have gavn af en der kunne hjælpe med positionering, branding, markedsføring osv - jeg har et par stykker i mit netværk der er ret skrappe her - hvis du syntes det kunne være interessant, ken jeg jo spørge om de har tid

Mange tak, det kunne helt sikkert være noget.

Jeg har været i kontakt med en del og de fleste påpeger at branding/markedsføring er et problem når vi har med receptpligtig medicin at gøre. Er det noget du eller dit netværk har forstand på?

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

eRecept.dk:
Jeg har været i kontakt med en del og de fleste påpeger at branding/markedsføring er et problem når vi har med receptpligtig medicin at gøre. Er det noget du eller dit netværk har forstand på?

Min forstand på dette er ikke voldsomt imponerende, men jeg har som sagt et par stykker der vil kunne hjælpe, en der er pære dansk, kanon skrap og også i den lidt mere kostbare ende, en anden fra Isreal, kanon skrap ikke helt billig, men langt billigere end en dansker på hans niveau - men giv mig lige et kald på 3053 1351

//Morten

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ERecept.dk

Jeg vil gerne give dig et par tilbage meldinger på siden, udfra hvad jeg tænker og mht brugervenlighed. Den er meget flot, og den fortæller godt, både i grafik og den røde tråd hvad det hele går ud på. Rigtigt fint. Men når jeg kommer ind, skulle jeg lige lede lidt efter hvad jeg skulle gøre derinde. Jeg finder ud af at det er noget med at få tilsendt medicin på en disket måde, hurtig levering, og anonymt. Men jeg mangler noget Call To Action. Jeg vidste ikke lige helt hvad jeg skulle gøre. Jeg prøve at klikke øverst på "Lav dine egne recepter online" men kunne ikke klikke der :( - Så scrollede jeg ned og læse i venstre side i "SÅ let er det" Jeg endte i bunden, hvor jeg læste "Hos e Recept samarbejder vi 121docder har egen læge tilknyttet. Han vil hurtigt og diskret vurdere om du er godkendt til behandling på baggrund af din udfyldte recept", og så fik jeg lidt mere info. Men jeg mangler lidt info til hvad jeg skal jeg gøre. Tror det vil være rigtig godt at få noget mere beskrivelse ind i det første slide show, og en mere synlig Call-To-Action knap. 

Ellers flot grafisk side og god rød tråd, rent viduelt. 

VH Mette_S

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Pedersen:
Men jeg mangler noget Call To Action.

1000 tak for virkelig god og brigbar feedback. Fornøjelse.

Mht. Call to action har jeg meget fokus på det når man har valgt behandlingsform. Der er de ting jeg har behandlinger for listet i menuen i venstre side. Pointen for mig her er at man vælger en behandlig/medicin og så er det jo først derefter man udfylder sin recept.

Jeg vil dog helt sikkert overveje det du skriver med mere info. Måske det kan strikkes ind i mit slide show som du skriver.

Tak

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)