Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Findes der mon en der kan lave en webshop, som er seriøs :-)

og som har tid til at gå i gang hurtigst muligt

Mvh

Per

Tilmeldt 13. Nov 15
Indlæg ialt: 26
Fra  Long Gone Shirts Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Du kan eventuelt lave din egen? Jeg begyndte at lave min egen med shopify for et par måneder siden, i min fritid uden at have prøvet det før! Resultatet synes jeg er blevet meget hæderligt

Vh Andreas

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per 

Vi vil meget gerne være behjælpelige med at udarbejde din nye webshop :-) 

Vores speciale er moderne og brugervenlige webløsninger udarbejdet i WordPress CMS. Du kan se et større udvalg af vores kundereferencer på vores referenceliste. Herigennem finder du en masse webshops udarbejdet i WordPress. 

Første step er at vi sammen tage en uforpligtende indledende dialog omkring dine behov og ønsker. Det er vigtigt for mig at vi har forventningsafstemt 100% forinden igangsættelsen, således at vi sikre os at du bliver tilfreds med proces samt endeligt resultat. 

Vi er klar til at sætte processen i gang når du ønsker dette - så skynd dig at smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller giv mig et kald på tlf. 27 58 02 92. Så tager vi en konstruktiv snak omkring din nye webshop. 

Ser frem til at høre fra dig. 

Hav en forsat god dag :-) 

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Jeg kan hjælpe dig igang gratis og vi kan have en shop klar til dig inden for en uges tid. 

Vi tilbyder lige nu 8 timers gratis hjælp til design, baseret på en af de templates, du kan finde her. http://www.weebio.dk/themes/all (vi har selv lavet alle templates/designs)

Der er selvfølgelig grænser for, hvad man kan lave på 8 timer, men jeg er er sikker på, at vi kan lave noget der er godt nok til at du kan komme i gang og finde ud af om din ide holder. 

Det gode ved vores tilbud er at du selv kan arbejde videre med det vi leverer, du kan lave småændringer på samme måde som man kan i  Shopify. Ønsker du at vi laver ændringer koster det selvfølgelig, men jeg kan garantere rimelige og overskuelige priser.  

Jeg garanter et super brugvenligt Webshop system og hurtigt og venlig support når du har behov for det!

Du vil gerne arbejde med nogen der er seriøse, vi har selv lavet Weebio, Vi har selv lavet vores templates, vi har super dygtige web designere, som du sikkert kan se!

Jeg synes du skulle prøve Weebio www.weebio.dk Det koster ikke noget!

Hvis du er interesseret kan du kontakte mig via email bryan@weebio.dk eller pb.

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Jeg er partner i www.timothymedia.com

Og vi vil meget gerne hjælpe dig med at lave din webshop, vi kan tilbyde dig en masse rabat de næste 14 dages tid.

Send gerne en mail til mat@timothymedia.com
S
å snakker vi om det

Mvh Matias

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Apelroth:
Findes der mon en der kan lave en webshop, som er seriøs :-)

Hejsa Per

Som du sikkert allerede kan fornemme, er der rigtigt mange der gerne vil hjælpe dig her, og der er mange muligheder.

Har du nogen idé om hvad slags shop det skal være ? og hvad er dit ambitionsniveau, er det en shop du skal kunne af, eller er det en "add-on" til en eksisterende forretning ?

Du kan læse lidt om hvilke overvejelser du bør gøre dig her: www.mhn-consulting.com/webshop/

Held og lykke med dig projekt

//Morten

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

MatiasThomassen:
Og vi vil meget gerne hjælpe dig med at lave din webshop, vi kan tilbyde dig en masse rabat de næste 14 dages tid.

Hvad er rabatten i forhold til de priser i viser på jeres hjemmeside, jeg kan se at en webshop med logo og betalingsløsning ville koste 3.848,00.

Hvor mange timers arbejde er inkluderet i sådan en løsning?

hvad er rabatten i tilbyder over de næste 14 dage?

Hvis nu jeg vælger at bruge Shopify, er der så ekstra udgifter til Template eller har i udviklet jeres egne templates fra bunden og hvis - har i links, så man kan se jeres selvstændige værker? 

Jeg synes ellers jeres side er rigtig flot.

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Per

Hvis jeg skulle åbne en webshop ville jeg helt sikkert vælge en løsning hvor jeg betaler hver måned. Til gengæld skal jeg ikke koncentrere mig om opdateringer, pludselig tekniske fejl, back-up osv.

Jeg vil hellere kunne bruge hele min tid på salg/markedsføring fremfor al mulig teknisk halløj.

Jeg har personligt hele tiden foretrukket Shoporama fordi jeg ved at dem der har bygget systemet er hamrende dygtige (jeg kender dem ikke personligt men gennem kurser og nyhedsbreve).

Men jeg må indrømme at jeg også synes Weebio ser meget spændende ud. Det ser super nemt ud og det er et billigere alternativ. Om det er ligeså godt mht. hastighed og SEO optimering ved jeg ikke noget om.

Jeg kan også se på de forskellige tråde her på Amino at Weebio giver en meget god service og hjælper nye brugere i gang med designet meget billigt.

Det skal lige siges at jeg har ikke noget med nogle af systemerne at gøre, hverken som partnerskab, bekendte eller som bruger. Min vurdering er udelukkende baseret på hvad jeg selv kan se og hvad jeg har hørt fra andres erfaringer. Samt min personlige holdning om at jeg ville koncentrere mig om at sælge varer i stedet for at "lege" webshop bygger som alle mulige andre alligevel er bedre til.

Held og lykke

Mvh Brian

 

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Syswatch Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Vi arbejder med Prestashop og kan hurtigt få dig i luften med en ny webshop.
Du kan evt. læse mere på vores Prestashop side her: http://billig-prestashop.dk

Vi kan i samarbejde med dig finde frem til design og funktioner for din shop. Vi har tid til at gå igang med det samme... du hiver bare fat i mig på telefon hvis vi skal tage en snak om mulighederne.

Vi er en hosting virksomhed, som sideløbende udvikler webshops og hjemmesider.
Vi samarbejder med mange web bureauer, og tilbyder reseller aftaler på webhoteller.

Alle vores servere er placeret i Danmark.

Jesper Andersen
Gohosting.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)