Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

teknisk co-founder søges (gerne Aarhus området)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg søger en teknisk co-founder til at lave en version 1 til min virksomhed. Eventuelt kan det være en betalt opgave.

Jeg er bosat i Aarhus, og har allerede baglandet på plads + det er kørt i stilling til at kunne teste markedet af for det. Selve platformen mangler bare at blive skabt.

Platformen kan udvikles i:

Ruby On Rails eller Laravel backend med en standard Javascript/jQuery ( eventuelt Angular eller VueJS) fronten.

Skriv, hvis du har tid og egenskaber indenfor ovenstående område! Så kan jeg uddybe platformen og konceptet!

Mvh Mathias

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 04:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor de "krav" til hvad det skal udvikles i? Hvis du ikke er udvikler så måske find en udvikler du stoler på og lad vedkommende vælge. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skriver han jo kun at det KAN udvikles i - udvikler har vel mulighed for helt selv at bestemme. :-) Derudover er der nogle platforme, som det giver væsentligt mere mening i at programmere i visse sprog, så det er vel bare så en eventuel udvikler ved, hvad der sigtes efter. :-)

- for udover det, har du du ret i dit udsagn.

Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Som svaret allerede, så er det blot forslag til hvad platformen kan udvikles i både back-end og front-end. Hvis udvikleren selv har andre forslag og kompetencer, så er det jo også helt fint.

Det er nemmere sagt end gjort at finde en udvikler man kan stole på og som har evnerne, men da jeg ikke har fundet nogle i studiemiljøet i Aarhus endnu, så prøver jeg at søge bredere nu.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du får ikke nogen til at melde sig til at arbejde gratis for dig før du fortæller bare en lille smule om hvad du vil lave.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:
Du får ikke nogen til at melde sig til at arbejde gratis for dig

Nu kunne det være at han ønskede nogen til at arbejde SAMMEN med ham.  Se titlen "co-founder"  men ja, det er måske en god ide at nævne, hvad det handler om.

Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke rigtigt nogle af de her tilbagemeldinger.

Jeg siger "co-founder" eller betaling, dvs. der er ikke noget gratis arbejde.

Jeg vil med glæde dele konceptet og projektet, 2-3 stykker har allerede kontaktet mig privat, hvor jeg så forklarer platformens koncept og dens funktioner.

Jeg har lavet opslaget for at finde en person, som har tiden og evnerne indenfor beskrevne front-end back-end. For at så at snakke privat med dem, ikke i offentlige fora.

/Mathias

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Beck:
Jeg har lavet opslaget for at finde en person, som har tiden og evnerne indenfor beskrevne front-end back-end. For at så at snakke privat med dem, ikke i offentlige fora.


Du kunne da godt overordnet beskrive dit projekt uden at gå i detaljer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det har du ret i :)

Men jeg tænkte blot at skille bukkene fra fårene ved beskrivelsen af hvor ens kompetencer skal ligge. Og så tage en detaljeret dialog over Skype. Og platformen generelt er 1000 gange nemmere at forklare /forstå, når man tager en detaljeret dialog.

/Mathias

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det er positivt at se at faktisk er gjort nogle tanker om platform og teknologier - det signalerer i det mindste at her ikke bare er tale om endnu en sælger med en masse gode idéer.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)