Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web hosting - Godaddy vs. Solodi?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 10. Sep 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Justlearn ApS Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er interesseret i at høre forskellen på godaddy.com og solodi.net

Godaddy er en af verdens største, mens Solodi er markant mindre. Men flere kendte danske selskaber benytter sig af Solodi. Hvorfor?

Bliv bedre til at snakke et sprog ved at booke sprogundervisning gennem https://www.justlearn.com. Book en prøvelektion til et billigere pris for at afprøve læringsformen!

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke stille forskellen op mellem to hostingfirmaer uden, at nævne, hvilket produkt der er tale om. Er det VPS, shared, dedikeret?

Logisk nok vil jeg tro flere danske selskaber benytter sig af Solido, fordi firmaet er dansk. Det vil også være ret dumt at have en dansk side hostet på en amerikansk server.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

bulldesign.dk:

Logisk nok vil jeg tro flere danske selskaber benytter sig af Solido, fordi firmaet er dansk. Det vil også være ret dumt at have en dansk side hostet på en amerikansk server.

Godaddy har også et datacenter i Amsterdam Big Smile 

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Haderslev
Tilmeldt 10. Sep 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Justlearn ApS Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte på en dedikeret server.

Bliv bedre til at snakke et sprog ved at booke sprogundervisning gennem https://www.justlearn.com. Book en prøvelektion til et billigere pris for at afprøve læringsformen!

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er blevet mere relevant for EU baserede virksomheder at blive hostet i EU lande.

Der er ikke noget i vejen for at have et dansk website hostet i datacentre i Amsterdam, Frankfurt, Paris eller hvad man nu er til.

Til gengæld er det lidt sværere at sikre sig at man overholder gældende EU lovgivning når man hoster personfølsomme data hos amerikansk baserede virksomheder som eksempelvis GoDaddy.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Så længe det ikke er uden for EU's grænser plejer det at være fint. Hoster man dog i USA eller Australien kan det godt give problemer for hastigheden, medmindre man bruger en CDN.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)