Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med konfigurations/tilpasningsevne af varen

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en hjemmeside, der lader mig sætte en webshop op. Webshoppen skal være let for mig at konfigurere/tilpas og have nærmest bundløs mulighed for design. Jeg har prøvet et par gratis demo'er ved nogle webshophosts, men har ikke fundet en med enheden som jeg skal bruge: der giver kunden mulighed for let at konfigurere deres computer.

Jeg sælger computere som jeg selv samler. Samt computer tilbehør 

Nogle forslag?

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have en webshop med en produktkonfigurater af en slags. Jeg er selv bekendt med at sådanne løsninger er lavet i Drupal, og commerce.

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvis det du er efter er en side hvor du nemt kan sætte en shop op og komme igang, så tag et kig på DanDomain eller måske Shopify.

Men det er selvfølgelig klart at der på sådanne sites er nogle begrænsninger, så om med den kan give dine kunder mulighed for på en simpel måde at konfigurerer en computer ved jeg ikke.

Hvis du har sådanne lidt mere specielle behov, så vil jeg anbefale dig at tage et kig på nogle af de store OpenSource løsninger, som f.eks Magento - her finder du en lang række extensions, og finder du ikke det du skal bruge, så kan du finde en udvikler der kan lave det for dig . disse løsninger giver dig en større frihed til at udvikle din shop i den retning du måtte ønske

Anyway - held og lykke med dit projekt

//Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg går ud fra at du gerne vil have sat en PC konfigurator op, som kunden kan bruge til at tilpasse hvilke dele de skal have i deres PC?
Skriv gerne til mig på nicolaj@elteo.dk, så kan vi få en uforpligtende snak om dine ønsker. :-)

God aften, 
Nicolaj

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hjorth Nielsen:

Hvis det du er efter er en side hvor du nemt kan sætte en shop op og komme igang, så tag et kig på DanDomain eller måske Shopify.

Tvivler på at en løsning som Shopify er god hvis du skal sælge Computere med configurations muligheder.

Fra Kastrup
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 33
Fra  YouWe ApS Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

DanDomain har til gengæld et Produktkonfigurator modul, der specifikt er lavet til dette formål.

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en demo ved dandomain, men har ikke kunne finde nogen produktkonfigurator. Hvordan tager jeg brug af det??

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har brug for noget med en produktkonfigurator

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)