Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis DNS til EU-domæne

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige nu et EU domæne (hos Meebox), men ønsker egentlig at flytte det hen til et sted hvor jeg bare har en gratis DNS-service. Hos Unoeuro koster det 158,53 kr. for oprettelse af DNS-service (7 euro) og flytning af domænet (10 euro). Normalt er det gratis at flytte DK domæner og have DNS-service for disse hos Unoeuro.

Nu er mit spørgsmål: Kender i et sted der tilbyder gratis DNS og flytning af EU-domæner - eller hvor det er billigere? Gerne et sted i udlandet.

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun gode erfaringer med:
www.gratisdns.dk

Og så kan du altid flytte gratis FRA en udbyder til den næste, men ja det kan godt koste på at få domænet tilknyttet på det nye webhotel.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

webfreelanceren:

Jeg har kun gode erfaringer med:
www.gratisdns.dk

Og så kan du altid flytte gratis FRA en udbyder til den næste, men ja det kan godt koste på at få domænet tilknyttet på det nye webhotel.

Du kan det samme hos UnoEuro, med en DNS Service.

Husk domænet bliver fornyet ved flytning, så den "besparelse" skal du regne med.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

webfreelanceren:

Jeg har kun gode erfaringer med:
www.gratisdns.dk

Og så kan du altid flytte gratis FRA en udbyder til den næste, men ja det kan godt koste på at få domænet tilknyttet på det nye webhotel.

Men er det gratis at flytte et EU-domæne til GratisDNS? Og er DNS-servicen også gratis for EU-domæner hos GratisDNS?
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Sommer:

Du kan det samme hos UnoEuro, med en DNS Service.

Husk domænet bliver fornyet ved flytning, så den "besparelse" skal du regne med.

OK, så det bliver fornyet 12 måneder hos Unoeuro ved flytning? Jeg kan se at årlig fornyelse af et EU-domæne hos Unoeuro koster 12 euro. Flytningen koster inkl. oprettelse af DNS og flytning 17 euro hos Unoeuro. Dette vil så være en nettopris på 5 euro, hvilket jeg synes er okay. Men koster DNS-servicen så en årlig pris eller er den gratis for et EU-domæne?
Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Yep det er gratis at anvende gratisdns.dk - jeg har selv adskillige domæner og brugere derinde, selvom en bruger kan have så mange domæner man ønsker.

Kan kun anbefale dem herfra.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaj Pedersen:
OK, så det bliver fornyet 12 måneder hos Unoeuro ved flytning? Jeg kan se at årlig fornyelse af et EU-domæne hos Unoeuro koster 12 euro. Flytningen koster inkl. oprettelse af DNS og flytning 17 euro hos Unoeuro. Dette vil så være en nettopris på 5 euro, hvilket jeg synes er okay. Men koster DNS-servicen så en årlig pris eller er den gratis for et EU-domæne?
DNS Service produktet er 100% gratis efter det er bestilt. Herefter skal du kun betale for en evt. domænefornyelse hvert år.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak begge to

Fra København
Tilmeldt 22. Nov 15
Indlæg ialt: 3
Fra  Bedre Lys Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også helt klart anbefale GratisDNS - dog skal man lige være opmærksom på, at DNS ikke bare er en "hobby" som noget man bare springer ud i... Kort fortalt, hvis du ikke kender noget til DNS, er GratisDNS nok ikke lige den jeg ville anbefale.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)