Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger - Dreng / Pige med en iværksætter gemt i maven

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej drenge og piger

Jeg er en dreng på 19 år, som søger drenge og piger med en iværksætter gemt i maven.
Det jeg vil er at jeg vil finde nogen der har en god ide til et nyt firma/produkt, og så vil jeg skyde nogen penge i projektet hvis jeg tror på det.

Så hvis der er nogen her inde der har en god ide, så er i meget velkomne til at skrive til mig.

Tilmeldt 23. Aug 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en dreng på 15 mig og nogle af mine venner havde tænkt os at starte en webshop
Lidt ligesom ikea eller bilka sådan nogle der sælger næsten alt bare på nettet
Vi mangler nemlig lidt kapital vi kan godt starte op på under 700 kr

Kh Jeppe Skals

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus Jensen!

Jeg har ledt længe efter en ung investor som dig. Jeg er ligeså ung som dig, og har fremanet en idé, som rigtig mange mennesker ville have gavn af at anvende. Det er et produkt, som løser et problem, som statistisk set 9 ud af 10 danskere støder ind i. Hvis du spørger din nærmeste: mor, far eller såvel nabo, vil de svare ja til at problemet er noget af det mest tidskrævende i verden! Dette produkt vil gøre det nemmere, for din og min moder og fader og gavne dem i hverdagen. Produktet vil være så hjælpsomt at det vil gro, op ad ryggraden, og være noget de bliver nødt til at benytte! Vi kan snakke mere omkring det, hvis du er interesseret!

Det vil være forsent at investere i det, når du læser om det i avisen om 2 år. ;)


Vi snakkes Rasmus! 

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Jeg studsede lige over din søgen efter kapital. Jeg tror i mangler lidt mere end 700kr, hvis i vil lave en online version a la stil med Ikea :D

Men 700kr skulle da ikke være noget problem at skaffe for en 15årig + venner. :)

Jeg har faktisk skrevet et indlæg, om det at starte ud med et lille startkapital på pengepugeren.dk. Det kan læses her: Start virksomhed med lille startkapital

Jeg startede også selv som 15 årig.

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)