Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Årsregnskab - hvor finder jeg det ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at ansøge om at kunne tage visa/mastercard på min webshop, og i den forbindelse vil firmaet gerne se mit årsregnskab. Jeg benytter Dinero til at lave mit regnskab med, og har selvfølgelig indberettet alt til SKAT. Men når der menes et årsregnskab - hvad skal der så med ? Er det noget jeg kan printe ud fra SKAT's side, eller er det nogle tal jeg skal hive ud af Dinero ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinero under regnskab - rapporter - finder du resulatopgørelse og balance - og skal måske trække fra både 2014 som jo er gammelt nu - og 2015 til nu

Det må jo også være det du har brugt til at indberette til skat sidste år - der må du da ha trukket årsregnskab for at kunne udfylde selvangivelsen

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vælg regnskabsår i Dinero - regnskab - rapporter.

Derfra tager du resultatopgørelsen + balancen og viser dem.

Jeg vil gætte på, at det er det ''eneste'' du har, medmindre du har fået udarbejdet et fint regnskab af en ekstern person :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skriver du årsregnskab, hvilket også normalt kræves.

En udskrift fra et regnskabssystem er i dette tilfælde ikke et årsregnskab, så det kan være, at du skal udarbejde et korrekt årsregnskab, hvis dette ikke allerede forefindes.

Tonny

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Nu skriver du årsregnskab, hvilket også normalt kræves.

En udskrift fra et regnskabssystem er i dette tilfælde ikke et årsregnskab, så det kan være, at du skal udarbejde et korrekt årsregnskab, hvis dette ikke allerede forefindes.

Tonny

og hvis kortindløseren kræver det - så er du ude i, at du skal følge årsregnskabsloven uanset du er virksomhed -

Det skal du så snart du anvender dit årsregnskab externt i princippet - men du kan jo se om det rækker med rapporten - ellers må den opstilles korrekt som årsregnskab - Hvis du sender rapport fra Dinero - så kalde den regnskabsrapport Dinero 2014 og 2015 for at være klar om, at det er udskrift fra regnskab - og dermed ikke et officielt opstillet årsregnskab

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Dinero under regnskab - rapporter - finder du resulatopgørelse og balance - og skal måske trække fra både 2014 som jo er gammelt nu - og 2015 til nu

Det må jo også være det du har brugt til at indberette til skat sidste år - der må du da ha trukket årsregnskab for at kunne udfylde selvangivelsen

vh John Hannover

Jeg har kun haft 2014 som et helt regnskabsår, da jeg startede virksomhed i det år. Min selvangivelse er udfyldt med de ting der skal bruges, men hvad et årsregnskab indebære er jeg meget i tvivl om. Jeg googlede det og kunne nogle steder se at der også skulle vedlægges bilag, men så ender det med et ringbind eller to jeg skal aflevere til ePay - så det tvivler jeg meget på er et krav, fra deres side. 

Jeg prøver at kigge nærmere på Rapporter i Dinero, og kontakter ePay, for at høre dem om det er nok.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Nu skriver du årsregnskab, hvilket også normalt kræves.

En udskrift fra et regnskabssystem er i dette tilfælde ikke et årsregnskab, så det kan være, at du skal udarbejde et korrekt årsregnskab, hvis dette ikke allerede forefindes.

Tonny

Som skrevet i mit forrige indlæg, så er det forskelligt hvad et årsregnskab skal indeholde - alt efter hvad jeg finder på Google. Så der er jeg stadig meget i tvivl, men kontakter ePay, som har bedt om det, for at høre hvad de vil have.

- kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:
Som skrevet i mit forrige indlæg, så er det forskelligt hvad et årsregnskab skal indeholde - alt efter hvad jeg finder på Google. Så der er jeg stadig meget i tvivl, men kontakter ePay, som har bedt om det, for at høre hvad de vil have.
hvis vi taler årsregnskab og ikke bare udskrift fra regnskabsprogram - så er der helt klare regler i årsregnskabsloven - uanset google Big Smile Selve årsregnskabsloven er alen lang- og så er der et par metoder man kan fremlægge efter - så ud fra det er det forskelligt ja

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har en kunde som også er ved at opstarte webshop med betalings løsning fra ePay. Det årsregnskab han vedlægger kommer fra revisorer.

Du skal også være opmærksom på dine handelsbetingelser er korrekte og indeholder hvad de skal, samt at det er din virksomhed med CVR nr. Der har registrerer domainenavnet hos DK-Hostmaster.

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Stefan K. Nielsen:
Jeg har en kunde som også er ved at opstarte webshop med betalings løsning fra ePay. Det årsregnskab han vedlægger kommer fra revisorer.

Du skal også være opmærksom på dine handelsbetingelser er korrekte og indeholder hvad de skal, samt at det er din virksomhed med CVR nr. Der har registrerer domainenavnet hos DK-Hostmaster.

Alle de ting er der styr på. Jeg har Dankort betaling, så den del har jeg været igennem før og kender til :) Nu skal jeg bare udvide med Visa og Mastercard.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)