Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal stifte et ApS, skal bruge advokat

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal have stiftet er ApS, og skal dertil bruge en advokat
Kan du hjælpe med stiftelse, så kontakt mig på PM. (Skriv gerne din pris)

Mvh Jacob 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Køge
Tilmeldt 30. May 15
Indlæg ialt: 43
Fra  NOVIX IVS Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Jeg har selv brugt www.billigselskab.dk til oprettelse af holding og drift, jeg oprettede dog bare IVS.

Troels fra billigselskab, svarer hurtigt og professionelt tilbage via. chatten eller telefon hvis man har spørgsmål.

Fra jeg startede med at udfylde formular til alt var oprettet gik der ca. 1 døgn.

Mvh Henrik

Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal have lavet noget mere gennemarbejdet som f.eks. en ejeraftale, kontrakter og naturligvis stiftelsen vil jeg anbefale contago.dk :) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Høgfeldt:

Hej,

Jeg skal have stiftet er ApS, og skal dertil bruge en advokat. 
Kan du hjælpe med stiftelse, så kontakt mig på PM. (Skriv gerne din pris)

Mvh Jacob 

Jeg har brugt http://www.ditselskab.dk/ de er gode og hjælper med det hele, så hvis det er første gang synes jeg du skal tage fat i dem :)

Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres hjælp, alle sammen. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle

Alle sammen gode forslag, men få nu en klar aftale om, hvad der er inkluderet i prisen.

Flere af de omtalte henvisninger tager merpris for momsregistrering og arbejdsgiverregistrering m.v.

Eks. sidder jeg pt. med et selskab, som er stiftet i 2014, som nu er under tvangsopløsning grundet manglende indsendelse af årsregnskab 31. december 2014, frist 31. maj 2015.

Dette selskab er aldrig blevet registreret for moms eller som arbejdsgiver, hvorfor der er opbygget en anselig gæld til A-skat og moms ligesom der aldrig er blevet etableret adgang til Nem-ID, SKAT, digital postkasse m.v..

@trådstarter - Se dig godt for, inden du træffer et valg.Wink

Tonny

Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Eks. sidder jeg pt. med et selskab, som er stiftet i 2014, som nu er under tvangsopløsning grundet manglende indsendelse af årsregnskab 31. december 2014, frist 31. maj 2015.

Dette selskab er aldrig blevet registreret for moms eller som arbejdsgiver, hvorfor der er opbygget en anselig gæld til A-skat og moms ligesom der aldrig er blevet etableret adgang til Nem-ID, SKAT, digital postkasse m.v..

Tak for det, Tonny. Den havde jeg ikke tænkt på. 

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tonny Skov Pedersen:

Hej alle

Alle sammen gode forslag, men få nu en klar aftale om, hvad der er inkluderet i prisen.

Flere af de omtalte henvisninger tager merpris for momsregistrering og arbejdsgiverregistrering m.v.

Eks. sidder jeg pt. med et selskab, som er stiftet i 2014, som nu er under tvangsopløsning grundet manglende indsendelse af årsregnskab 31. december 2014, frist 31. maj 2015.

Dette selskab er aldrig blevet registreret for moms eller som arbejdsgiver, hvorfor der er opbygget en anselig gæld til A-skat og moms ligesom der aldrig er blevet etableret adgang til Nem-ID, SKAT, digital postkasse m.v..

@trådstarter - Se dig godt for, inden du træffer et valg.Wink

Tonny

Godt at du er kritisk og oplyser om de fare som ligger forude, jeg vil dog tilføje at Jacob Tøjner oplyser alle disse priser på deres skema. I mit tilfælde krydsede vi bare det hele af så alt var i orden.

Vi har lige fået lavet regnskab og tingene ser fine ud, kan kun anbefale ham :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)