Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er affiliate helt dødt eller? (vis mig din affiliate side)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg havde mange overvejelser inden jeg kastede mig ud i dette projekt www.erecept.dk -En affiliate hjemmeside med salg af medicin.

Jeg havde hørt meget om at affiliate ikke kan betale sig, og at det helt sikkert vil dø ud med adblocker og hvad der ellers findes. Alligevel har jeg nu taget chancen og satser alt på min nye side. Og jeg kan mærke at det bliver hårdt arbejde, så hvis jeg regnede med at den ville komme let i gang tog jeg fejl:-)

Her i starten må man tage alt det positive og små sejre og bruge dem som skulderklap til sig selv. Jeg har "allerede" haft 5 salg så det ser jeg som positivt.

Når jeg nu selv er startet i denne branche vil jeg gerne se jeres affiliate-sites? Så smid gerne nogle links

Jeg vil også meget gerne høre om jeres succeser og fiaskoer med affiliate-sites så jeg forhåbentlig kan lære af dem.

 

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

eRecept.dk:

Jeg havde hørt meget om at affiliate ikke kan betale sig, og at det helt sikkert vil dø ud med adblocker og hvad der ellers findes. Alligevel har jeg nu taget chancen og satser alt på min nye side. Og jeg kan mærke at det bliver hårdt arbejde, så hvis jeg regnede med at den ville komme let i gang tog jeg fejl:-)

Jeg tror ikke at affiliate sider vil dø, de vil nok fortsat blive på marked.

Dog vil jeg sige at når du starter skal du jo først have opbygget din virksomhed, så det vil tage noget tid og mange arbejds timer. Men med hårdt arbejde kommer der også en fortjeneste :)

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias:
Dog vil jeg sige at når du starter skal du jo først have opbygget din virksomhed, så det vil tage noget tid og mange arbejds timer. Men med hårdt arbejde kommer der også en fortjeneste :)

Ja det er det jeg håber på. Har du en affiliate-side du vil vise frem?

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan finde en del eksempler her:

http://affiliatedm.dk/

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg køre også med affiliate links indimellem mine almindelige links.

Det giver lidt arbejde at holde øje med om de stadig virker.

Du bliver nok ikke superrig af det, men kan da give et tilskud til at holde siden kørende og senere skal man jo også til at bruge penge på ting som mobilvenlig hjemmeside m.m

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror som det stadig virker, er ved at lave en omkring bet på nettet.

BTW din side er rigtig flot..

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Peter Høgfeldt Andersen:

Du kan finde en del eksempler her:

http://affiliatedm.dk/

Er det mig eller virker linket ikke?

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Fra Odense
Tilmeldt 28. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Fed side du har fået bygget op!
Jeg tror personligt at affillate ikke er ved at forælde, men der er kommet så mange ny muligheder med det, at det har åbnet op for en ny måde at bruge affillate på. Så de gamle måder blevet lidt skrottet. :)


Mvh. Tim Sparrewath

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim Sparrewath:
Jeg tror personligt at affillate ikke er ved at forælde, men der er kommet så mange ny muligheder med det, at det har åbnet op for en ny måde at bruge affillate på. Så de gamle måder blevet lidt skrottet. :)

Kan du forklare lidt nærmere hvad du mener her. Hvad er det for nye muligheder, og hvad tænker du er passe´?

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

PCB :

Tror som det stadig virker, er ved at lave en omkring bet på nettet.

BTW din side er rigtig flot..

Tak for roserne. Har du en side du vil vise frem?

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)