Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen jeg søger en der kan finde ud af at lave hjemmesider og webshop .
Pris efter aftale .

Meget gerne i Århus eller tæt på Århus .

Kan kontaktes på 25^79^83^81

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.

Jeg har sendt dig en besked :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Det kan jeg finde ud af, og jeg er selv østjyde! Dog nu bosat i København, men tror nu godt vi kan finde ud af noget. Skriv gerne til mig på nicolaj@elteo.dk.

God dag,
Nicolaj

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,
Jeg kan sagtens hjælpe dig, timothymedia.com og jeg er også bosat i København - Men da vi har telefon og det er en hjemmeside vi skal have lavet til dig, så er det vel intet problem?

Hvis ikke så skriv gerne en mail til mat@timothymedia.com

Mvh Matias

Fra København
Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at lave din webshop og hjemmeside selv? Det er meget billigere, og noget du sagtens selv kan gøre. Hvis det er en mindre hjemmeside/webshop du skal starte op så prøv denne side - http://www.visma.dk/software/hjemmeside/website/

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-) 

Jeg har netop forsøgt at ringe til dig, men blev budt velkommen af din telefonsvarer. Jeg har lagt en besked derefter. 

Vi holder til i Aarhus V ved kontorhotellet WorkSpace. Vores speciale er moderne webshops og hjemmesider udarbejdet i WordPress CMS. Du kan evt. tjekke vores referenceliste ud på www.erhvervshjemmesider.dk/referencer

Giv mig et kald på tlf. 27 58 02 92, eller smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk. Så kan vi tage en snak om dine behov og ønsker. 

Hav en rigtig god dag. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)