Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brændt af - af min udvikler

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sørger hjælp til, at få min webshop, som jeg ønsker. Har købt en speciallavet webshop som har base i en wordpress side med woocommerence - min udvikler har fået sin betaling for længst og formår nu ikke, at få lavet de sidste ting. Der er gået over et år og vi vækster, så det er frustrerende, at de sidste ting ikke kan komme på plads. Der skal installeres nu kurv med flere fragt løsninger, så der kan være forskellig fragt til hele verden. Samtidig vil jeg gerne at man kan tilmelde sig nyhedsbrevet ved, at sætte et flueben ved tjek ud. Det har også været planen, at sitet skulle køre på engelsk - ligeledes skulle han løbende sørge for opdateringer - og backup det sker heller ikke. Så sørger en, som kan hjælpe med disse ting og som vil være med i et team, som er i rivende udvikling. Christina

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Christina

Det lyder trælst - smid mig en mail på mhn@mhn-consulting.com eller en pb her - jeg har et par dygtige folk som kan hjælpe dig her

//Morten

Tilmeldt 17. Nov 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk - det hør jeg i morgen 😉

Tilmeldt 17. Nov 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Gør skulle der stå 🙈

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina.

Ja, det er træls at sidde tilbage med noget, som ikke er færdigt og ikke lever op til forventningerne.

Hvis du sender mig en specifikation af de ændringer, der skal ske - og et link til sitet - vil jeg gerne give dig et bud på at få de sidste ting op at køre.

Du kan fange mig på sarah@togidata.dk

Med venlig hilsen
Sarah Jacobsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina,

Det lyder vildt ærgeligt. Men fedt at i vækster! Det lyder rigtig spændende. Hvis du får brug for hjælp af en WP ekspert, så kan du altid fange mig på nicolaj@elteo.dk :-)

Vh, Nicolaj

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina.

Jeg har sendt dig en besked :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina,

Jeg tror du får mere og bedre respons ved at ligge dit job over i freelancer børsen.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

Det lyder som udgangspunkt ikke til at disse funktioner burde være det helt store problem i WooCommerce. Jeg vil derfor meget gerne se om vi kan være behjælpelige. Vil du smide mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk med dine kontaktinfomationer. Så kan vi tage en uforpligtende dialog derfra :-) 

Du kan læse mere om os på www.erhvervshjemmesider.dk

Hav en forsat god dag :-) 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)