Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til re-design af website i wordpresse (evt. andre forslag)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der én af jer gode aminoer, der kan hjælpe med at få min website til at se godt ud. Siden ses her: http://www.nordicvaluation.dk

Det er en hobby website ved siden af mit job, som jeg dog anvender en del. Siden er ikke en salgsside, men blot et sted hvor nye emner, kan læse mere.

Jeg er glad for selve mit NV logo som skal bevares, men resten af siden skal ændres så det ser godt ud.

Siden er hosted hos Servage.

Jeg har fundet noget inspiration hos nogle der laver wordpress business themes, hvor i skal scrolle ned for at se de mange billeder:

http://themeforest.net/item/x-the-theme/full_screen_preview/5871901?ref=cirvitis

Jeg køber gerne dette theme, hvis en kan installere det for mig og få siden op at køre så det ser godt ud.

Har en af jer andre ideer hører jeg det gerne.

Venligst kontakt mig med pris for dette

Venlig hilsen

Morten

 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Morten

Må jeg spørge hvad dit mål er med siden - er det Personlig Branding, rent hobby eller noget der gerne skulle kunne udvikle sig til noget mere ?

Jeg hjælper dig gerne her, og det er jeg sikker på at mange andre herinde også gerne vil.

Jeg arbejder sammen med en rigtig skrap tysk Wordpress Expert, så på ham kan jeg give dig en skarp pris - vi når ikke helt ned i den billigste ende, dygtige folk koster, om end ikke så meget i Tyskland som i Danmark.

Men hvis du har lyst, så kan du jo give mig et kald på 3053 1351

//Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Det lyder spændende, og jeg hjælper rigtig gerne. Jeg har brug for flere referencer for tiden, så kører rabat til andre aminoer. Skriv gerne til mig på nicolaj@elteo.dk, så finder vi en løsning :-)

Vh, Nicolaj

Tilmeldt 17. Nov 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak for dit svar. Og ja, jeg har fået nogle PM, men ikke fundet noget klart endnu.

Siden skal blot bestå som den er, dog med nyt design, da mit design lige nu trænger til kraftig løft. Jeg skal selv kunne opdatere med nye indlæg som jeg kan i dag.

Dermed er det ikke en større omgang til høj pris. Jeg har selv arbejdet med top professionelle webdesignere, der oven i designtilbuddet laver ROI beregninger (hvilket jeg sætter pris på). Det er dog ikke i den liga min side skal fortsætte, da de enkelte opgaver ikke kommer fra siden, men hvor siden blot anvendes som en ekstra kontrol af hvad jeg kan via mulighed for anonym download af eksempler.

Det jeg søger er et lille firma, der kan implementere en flot business wordpress website på Servage og som jeg kan opdatere og hvor metatags mv. er opdateret.

Venlig hilsen

Morten

Tilmeldt 17. Nov 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj

Mange tak for dit svar på mit indlæg.

Jeg kan dog ikke rigtig se dit løsningsforslag :-).

Kan du løse opgaven vil jeg, ved siden af betalingen, naturligvis gerne være reference.

Kan du løse opgaven ud fra min beskrivelse tilfredsstillende? Se i øvrigt mit svar til Morten i indlægget før. Opgaven jeg stiller er ret enkelt og jeg giver ovenikøbet et link til et godt wordpress bussiness theme, som jeg kan købe og blot skal installeres. Min force er ikke webdesign, men corp. finance beregninger og derfor har jeg lige nu behovet for denne enkle hjælp til re-design.

Venlig hilsen

Morten

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Morten R C:
Det jeg søger er et lille firma, der kan implementere en flot business wordpress website på Servage og som jeg kan opdatere og hvor metatags mv. er opdateret.

Jamen hvis det er det du har brug for, så skal du da helt sikkert give mig et kald - vi er lige netop et lille firma  Smile

Morten R C:
Jeg skal selv kunne opdatere med nye indlæg som jeg kan i dag.

Og ja, du bør aldrig accepterer en løsning hvor du ikke selv efterfølgende kan vedligeholde din side

//Morten

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten 

Jeg tager meget gerne en uforpligtende snak med dig omkring din muligheder igennem WordPress - så kan vi eventuelt finde en pris hvis vi når frem til noget spændende sammen :-) 

Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller giv mig et kald på tlf. 27 58 02 92. 

Du kan læse lidt om vores baggrund på www.erhvervshjemmesider.dk 

Hav en rigtig god dag! 

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Jeg kan godt se hvad du mener, og det er noget timothymedia.com og jeg kan hjælpe dig med!
Send endelig en mail til mat@timothymedia.com så kan vi snakke om det over mail.

Mvh Matias

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)