Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mystisk stof

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mere: http://www.scanion.com/statisk-elektricitet/information/info-om-ionisering 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nåja, undskyld - det var ikke en støvsuger og I går ikke umiddelbart på skole Zip it!

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 24. Sep 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, vi skal producere et produkt der er meget simplere end en støvsuger, heldigvis ;)
Men tusind tak for gode tips, og rigtig god weekend!

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det evt et micro fiber materiale i leder efter?

I en støvsuger vil dette blive ladet med statisk elektricitet når luften passere og derved tiltrække støv og mindre partikler

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg kunne læse mig frem til i en af de links jeg fandt, så har en mikrofiberklud netop den modsatte effekt - den undgår, at overflader bliver statiske og ikke tiltrækker støv..

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

@David microfiber fåes både som antistatisk og ikke antistatisk alt efter formål.

Vil du samle støv er den statiske elektricitet en fordel da du "fanger" støvet frem for det kun binder sig til materialet.

Bruger du istedet microfiber i tøj / bevægelige dele vil du vælge en antistatisk for at undgå at opbygge spænding.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du nok ret i. Det var som sagt blot noget jeg hurtigt læste tidligere idag.

Men en støvkost må være svaret. (og helst en i unaturlige neonfarver, fordi jeg har på fornemmelsen den vil blive mere statisk Smile )

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, Neon Farver for alle rengørings artikler til at virke lidt bedre ;)

Tilmeldt 24. Sep 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, helt sikkert ;) Tusind tak til jer begge to for gode indspil! Vi tror vi har fundet det stof vi skal bruge, men vi kigger stadig efter en leverandør. Så hvis der er nogen der kender til industri-tekstil-leverandører etc. må I meget gerne give en lyd. Det er lidt en jungle når vi er ny i gamet :) Og igen, tusind tak til alle jer der har svaret, sætter meget stor pris på det!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)