Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger forumløsning med specifikke features

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Freehand Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Aminoer...

Er der nogen af jer, der ved, om der "derude" findes en webbaseret forumløsning med bl.a. disse features:

- Posts i forummet sendes i sin fulde udgave (inkl. evt. vedhæftede filer) til medlemmernes almindelige emailadresser (altså ikke blot en email-notifikation om, at der er kommet en ny post i forummet, som man så kan gå til forummet og tjekke)
- Når man så modtager en mail/post fra forummet i sin almindelige mailboks, kan man besvare denne email, så svaret ryger direkte tilbage ind i forummet som en post

Beklager, hvis det lyder lidt kryptisk, men det er en konkret forespørgsel fra en kunde) :-)

Mvh:-Dan

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Dan

Det lyder som om at det er en af de her gamle Listserv løsninger de snakker om. Altså hvor man tilmelder sig en mailliste, og når man så sender til den distribueres mailen så ud til alle medlemmer på listen.

Såvidt jeg husker blev mange af de her løsninger "akkompagneret" af en form for "Arkiv" hvor man kunne søge i mailene.

Jeg fandt dette linkhttp://www.lsoft.com/products/listserv.asp

//Morten

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan.

Jeg har en del erfaring med opsætning af forskellige løsninger i Drupal inklusive fora (HelePlanter.dk, Logistikforum.org - konverteret fra SimpleMachinesForum, GoNude.dk - som alle er mobiloptimerede)

Notifikationer i Drupal indeholder typisk hele indlægget, men det kan opsættes på den måde du ønsker.

Jeg har ikke arbejde med mail-svar på notifikationer, men løsningen er der: https://www.drupal.org/project/mailcomment

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du har brug for hjælp.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Freehand Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Morten...

Tak for det interessante link, det havde jeg aldrig fundet selv! Kigger nærmere på det :-)

Fra Herning
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Freehand Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for svaret :-)

Det lyder meget interessant, så måske vender jeg tilbage til dig. Tak igen!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)