Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncering???

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 1. Jul 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen i mit netværk.:)

Jeg har lige nogen spørgsmål jeg håber i kan svare på?

Jeg har haft min virksomhed i 5 år nu.

Jeg har google adwords, seo, og facebook med min virksomhed.

Er der nogen som har en god ide om hvor man ellers skal reklamere henne for at få nye kunder til at gå ind på min hjemmeside? eller bare kontakte mig?

Mvh Tim Langtoft

Tl Tagservice

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim 

Du virker til allerede at benytte de mest fleste af de gængse medier til online annoncering. Har du succes med disse? 

Jeg antager at du yder Tagservice jf. dit signatur. Herigennem er Google AdWords i hvertfald et oplagt salgskanal, da du rammer et behov Googles brugere uden tvivl søger aktivt på. 

Du har selvfølgelig altid mulighed for at reklamere i diverse magasiner / aviser. Dette koster desværre tit et større beløb, og må anses som værende en risikabel annonceringsplatform for en mindre virksomhed. 

Hvis du ønsker en smule uforpligtende sparring til hvorledes du kan forbedre dine nuværende online aktiviteter er du meget velkommen til at sende mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk

Hav en god aften :-) 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

tim langtoft:

Hej alle sammen i mit netværk.:)

Jeg har lige nogen spørgsmål jeg håber i kan svare på?

Jeg har haft min virksomhed i 5 år nu.

Jeg har google adwords, seo, og facebook med min virksomhed.

Er der nogen som har en god ide om hvor man ellers skal reklamere henne for at få nye kunder til at gå ind på min hjemmeside? eller bare kontakte mig?

Hej Tim

Får du ikke nok ud af dine annoncekroner, så bør du få optimeret dine kampagner.

Leder du efter alternative annonceringsmuligheder, kan du overveje affiliate eller offline annoncer i f.eks. ugeaviser m.m.

Offline annoncer kan sagtens være effektive - det handler om at få testet af på hvad der virker. Husk at få opsat en form for sporing, hvis du vælger offline annoncering. Til sporing kan du f.eks. bruge en dedikeret landingpage.

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

tim langtoft:

Hej alle sammen i mit netværk.:)

Jeg har lige nogen spørgsmål jeg håber i kan svare på?

Jeg har haft min virksomhed i 5 år nu.

Jeg har google adwords, seo, og facebook med min virksomhed.

Er der nogen som har en god ide om hvor man ellers skal reklamere henne for at få nye kunder til at gå ind på min hjemmeside? eller bare kontakte mig?

Mvh Tim Langtoft

Tl Tagservice

Hej Tim,

I forhold til SEO og online synlighed, ville jeg nok kigge lidt på sidens meta samt tekst indhold(længden af tekst på siden)

Hvad mener du med, du har SEO??

Fundet billeder i alt: 20 på din side. 10 mangler en alt tekst. 20 mangler en titel.

For korte meta beskrivelse: ( 3 ) For lange meta beskrivelser: ( 2 ) Manglende meta beskrivelser: ( 7 ) For korte titel beskrivelser: ( 13 )

Din hjemmeside bør som minimum indeholde 500 ord. Din hjemmeside har i alt: 162 ord

Kør evt. din side igennem her: http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo/

Håber, det kan hjælpe dig lidt.

God arbejdslyst Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)