Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp ingen salg

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er der nogle der kan hjælpe mig, og forklare hvad det er jeg gør galt siden jeg INGEN salg har på min shop?

Er det varene, vare udbuddet, branchen eller noget helt andet?

Jeg kan forstå der ikke er salg gennem Google søgninger ( Da siden ikke er optimeret færdigt ). Men jeg forstår ikke der ikke kommer salg fra Facebook og Instagram, jeg laver dagligt opslad der. Køre konkurrencer og Giveaways.

HJÆLP please.

Vh Anja

www.petitflora.dk  

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med at identificere hvor dine besøgende falder fra. Er det i checkout flowet, eller bouncer de allerede på første side. Hvis de bouncer kan det være din landingpages skal optimeres, men det kan også tyde på at dine kampagner rammer et forkert kundesegment. 

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du ligger på Google kan jeg se, men spørgsmålet er bl.a hvad plads eller side du ligger på, samt hvor mange besøgende du har pr dag. Det kan også give et hint om, om der er noget galt.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også vigtigt at finde udad på hvilken ord dine besøgende finder dig. Finder de dig på X med forventer Y, så er de væk igen med det samme. Her kan analytisk være til en hjælp, evt. noget professionel hjælp ude fra 

Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear jeg har kun ca. mellem 10 og 50 besøgende om dagen. Og nogle gange er der "efterladte" kurve.

Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71 jeg ligger på side 3,4,5,6 på Google. Og har kun mellem 10 og 50 besøgende om dagen. Det jeg bare ikke kan forstå er hvorfor jeg intet sælger via de opslag jeg ligger op på Facebook og Insta. Jeg ved der er flere shops, der ikke er optimeret men de sælger en masse via Insta og Facbook opslag?

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik, ja det er selvfølgelig rigtigt. Puuh det er en hel videnskab for sig med en webshop Stick out tongue Men hvis der da bare kunne være lidt salg ville det være dejligt.

Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Sølberg det er ikke Adwords, og Google kommer der heller ikke mange fra. Jeg har lidt forskellige søgeord som billige strømpebukser , hårpynt, snotty grotty (plejeprodukter til børn ), baggy pants til børn, køb lækre bløde leggings til børn osv. Giver det mening?

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Romantik,

Tror du skal fokusere mere på din SEO del. Det nogle fine søgeord du har valgt, men kan se du ikke engang ligger på første 5 sider på følgende søgeord:

Billige strømpebukser
Hårpynt
Plejeprodukter til børn
Baggy pants til børn

Jeg ville helt klart prøve at få optimeret dine produkter noget mere.

Således du kommer til at ligge højt placeret på f.eks.

Leggings med stjerner

Leggings med prikker mm.

Ved et hurtigt kig på din side, kan jeg fornemme at SEO ikke er noget du har fokuseret synderligt meget på. Er det korrekt?

Hvis det tilfældet, så vil jeg med glæde hjælpe dig godt i gang. 

Du kan skrive til mig på Ms@MartinSoelberg.dk

Med Venlig Hilsen

Martin Sølberg

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)