Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig i gang med facebook annoncering

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med markedsføring af www.erecept.dk søger jeg folk med forstand på facebook annoncering. Jeg har ladet mig forstå at Google adwords ikke vil have med medicin at gøre, men facebook tillader åbenbart dette.

Jeg ved ikke præcis hvordan det virker så derfor må jeg betale mig fra det i første omgang. Fungerer det på den måde at jeg annoncerer gennem relevante facebook grupper eller betaler jeg bare for at få et banner på tilfældige facebook sites?

Er du ekspert og kan du hjælpe mig her så send en besked eller en mail til kontakt@erecept.dk

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Tilmeldt 24. Sep 15
Indlæg ialt: 9
Fra  Dit Sekretariat Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej erecept

Facebook annoncering er faktisk nemt nok. Har du en bestemt målgruppe eller ønsker du bare at nå bredt ud i hele Danmark i første omgang?

Mvh. Anita / Dit Sekretariat

Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Sonderbaek:

Der står blandt andet:

  1. Ads must not promote the sale or use of the following: 
    1. Illegal, prescription, or recreational drugs

Ok det lyder underligt. Jeg havde emnet oppe i en anden tråd, hvor man mente at det var ok

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

eRecept.dk:
I forbindelse med markedsføring af www.erecept.dk søger jeg folk med forstand på facebook annoncering. Jeg har ladet mig forstå at Google adwords ikke vil have med medicin at gøre, men facebook tillader åbenbart dette.

Facebook tillader ikke at annoncere på medicin eller sygdomme. Så du skal være meget opmærksom, når du opretter dine kampagner.

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Grevang:
Facebook tillader ikke at annoncere på medicin eller sygdomme. Så du skal være meget opmærksom, når du opretter dine kampagner.

Ja det er jeg blevet opmærksom på. Jeg har dog talt med forskellige i den forbindelse der siger at det kommer lidt an på hvordan man griber annonceringen an. Men jeg skal selvfølgelig overveje det. Tak

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

eRecept.dk:

Simon Grevang:
Facebook tillader ikke at annoncere på medicin eller sygdomme. Så du skal være meget opmærksom, når du opretter dine kampagner.

Ja det er jeg blevet opmærksom på. Jeg har dog talt med forskellige i den forbindelse der siger at det kommer lidt an på hvordan man griber annonceringen an. Men jeg skal selvfølgelig overveje det. Tak

Fuldstændig korrekt, hvilket betyder at du skal holde dig fra specifikke ord og sætninger i annoncerne - hvilket kan være en udfordring. Dine annoncer vil ganske enkelt ikke blive accepteret.
Hvis du gentagne gang bryder retningslinjerne, kan du risikerer din annoncekonto bliver lukket. 

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Grevang:
Hvis du gentagne gang bryder retningslinjerne, kan du risikerer din annoncekonto bliver lukket.

Tak for advarslen. Det vil jeg ikke ud i

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)