Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik på ny webshop

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino!

Jeg er ved at skulle frigive min webshop (indhold fjernet) men kunne godt bruge at nogle andre øjne kigger på den og vil give noget feedback på den.
Alt kan bruges. Både store og små ting. Jeg er klar over at betaling ikke er muligt endnu, der arbejdes på det.


Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes faktisk den ser rigtig godt ud. Det eneste der springer mig lidt i øjnene er dit logo. Det er måske lige lovlig farverigt til den shop du har valgt, så hvis jeg var dig ville jeg prøve med nyt logo. Ellers synes jeg udseendet er ganske pænt

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak! Det vil jeg da overveje :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

Jeg ville også overveje at skifte logoet ud med noget mere "kedeligt" :-) Ellers en super fin webshop du har fået banket på benene. Godt arbejde. 

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ville kigge lidt på din footer, hvis jeg var dig.

Ville slette "Ecommerce Software by Shopify". Istedet ville jeg få nogle af jeres oplysninger ind (Mail, Tlf., CVR, adresse mm.)

Med Venlig Hilsen

Martin Sølberg

Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak alle!
Hvad synes i om siden når man klikker på et produkt? Virker det overskueligt, eller er der måder man kan gøre det bedre?

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

I toppen ville jeg nok skrive "Bestil inden kl 16:00 og din ordre afsendes samme dag" i stedet for "i dag". Det nuværende er lidt misvisende.

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin webshop. Altid dejligt at se en flot webshop lavet i Shopify. Alt det kræver er jo principielt blot, at købe et rigtig flot tema og have nogle gode billeder, og det har du lykkedes rigtig godt med. Den er flot og gennemført men, jeg må dog se mig enig i hvad de andre skriver. Logoet passer på en måde ikke ind i den øvrige grafiske stil på siden, selvom logoet i sig selv er flot.

Cheers

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej!

Nu kigger jeg meget på din webshop med konverteringsoptimering i øjnene. Jeg synes, den er super flot, men jeg har et par enkelte ting jeg synes du bør få ordnet, så du så vidt muligt kan øge din konvertering samt få en generelt bedre hjemmeside:

1. Som alle andre siger - ja, få et andet logo. Det minder mig om et Crash Bandicoot spil til min gamle Nintendo 64. Så underligt som det lyder - ja, så få noget mere kedeligt.

2. Få fremvist dine produkter mere på din forside - få dem evt. rykket længere op, så de nemmere kan blive set

3. Også noget du har hørt - få fjernet "system by Shopify". Frem for det, vil jeg stærkt anbefale dig at beskrive dig og virksomheden juridisk - indfør kontaktoplysninger, og vigtigst af alt, CVR-nummer. Folk er ikke dumme, og de er skide ligeglade med TrustPilot etc., men i hvert fald bør du fremhæve dine informationer.

4. Jeg bryder mig ikke helt om din produkt-side, og jeg ville foreslå et re-design af den. Jeg synes, at du umiddelbart bør få beskrivelsen op ved siden af billedet, og så måske prisen lige over beskrivelsen. Husk at fremhæv prisen - gør den lidt større, måske i en lidt sjovere farve. Derudover, vil jeg også stærkt anbefale dig at fremhæve, at produktet er på lager, og evt. hvor mange der er tilbage.

5. Jeg ville også fremhæve eventuelle relaterede produkter - omkring 5-6 stks.

Jeg håber du kunne bruge mine råd til bare det mindste - så er jeg glad.

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Tillykke med din nye webshop, rigtig godt udgangspunkt.

Det eneste jeg vil nævne er at din sides "first load" er ret langsomt for mig, imellem 7 og 12 sekunder.

Så snart jeg har loadet siden i min browser og den er cachet er hastigheden rigtig fin, men første load virker lidt for tungt på mig, så det skal du bare have med i overvejelserne ifht. optimering.

Held og lykke med launch!

Mvh. Lars

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)