Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er svært ved regnskab?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er lige startet op som selvstændig freelance bogholder. I den forbindelse er jeg ved at lave en hjemmeside og blog. På min blog vil jeg gerne lave indlæg der kan hjælpe iværksættere der har svært ved regnskab.

Selv synes jeg regnskab og bogholderi er det nemmeste i verden. Så jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvad andre iværksættere (som ved meget mere, om mange andre ting end debit og kredit) synes er svært ved regnskab.

Håber i har lyst til at give jeres bud på hvad i kæmper med lige nu, eller har kæmpet med tidligere. Måske er det lige dit problem jeg tager op på min blog.

På forhånd 1000-tak.

Mvh.

Randi

www.fossdalregnskab.dk

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 131
Fra  NTK Trading Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Lyder super spændende.
Noget jeg har svært ved, er at finde ud af om det er med eller uden moms. F.eks. fragt. Men også delt moms på internet og telefon

Indehaver af Varde Tv & IT Service

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

moms vil altid fremgå af de regninger du modtager - og for dig selv vil der som udgangspunkt være moms på alt salg - men undtagelse af netop porto - og det bruger du hvis du køber frimærker/post uden moms - for så kan du undlade moms på din forsendelse. Betaler du selv fragten med moms - så er der altid moms du selv skal lægge på

Jeg har rette lidt i mit indlæg om udlægsordning og porto så det burde være let læst http://johnhannover.blogspot.dk/2013/05/porto-udlgsordningen.html 

I dette http://johnhannover.blogspot.dk/2013/12/aktiver-kbt-til-blandet-brug-privat-og.html er delt moms og bogføringen af det beskrevet

Det er det også min E-bog eller paperback FRADRAG som i link

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)