Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Falsk anmeldelse på TrustPilot

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er lidt morsomt at i råber højt om injurier, når i selv på formodning sværter Trustpilot til med beskyldninger om afpresning og fabrikerede anmeldelser.

Per Eckert, har du overvejet din egen forretningsmoral og etik, når du skriver beskyldninger (injurier) i et åbent forum og samtidig overtræder forummets regler.Smile

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

mrsnowman:
Jeg synes det er lidt morsomt at i råber højt om injurier, når i selv på formodning sværter Trustpilot til med beskyldninger om afpresning og fabrikerede anmeldelser.

Det er desværre ikke kun formodninger men Fakta. Men der er måske en grund til at du prøver at beskytte Trustpilot ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har jeg, og du må da give mig ret i at det er en dårlig
forretnings moral, at man bare kan skrive falske anmeldelser, eller først vil agere
når der bliver hyret advokater, først dér bliver man lydhør - og vil lige pludselig godt lukke
for anmeldelsen.

Sorry MRSNOWMAN - men det stinker :(


Iøvrigt forbeholder jeg mig egentlig også bare min ret til ytringsfrihed, men tør godt vedstå
mig mine udtalelser, og ikke være en anonym debattør, kan iøvrigt slet ikke forstå hvordan
du kan forsvare sådan en forretningsmoral, medmindre du måske er ansat selv, eller har nogle personlige interesser at skulle beskytte, men det kan du jo kommentere på.

Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Eckert:
kan iøvrigt slet ikke forstå hvordan
du kan forsvare sådan en forretningsmoral

Jeg forsvarer ikke noget som helst, jeg har absolut ingen relationer til Trustpilot og jeg har på intet tidspunkt skrevet noget der forsvarer Trustpilot.

Jeg har alene reageret på dine/jeres skriverier, og dine beskyldninger her i tråden, på baggrund af hvad du har hørt. Dermed et rygte.Smile

At hænge en virksomhed offentligt ud for afpresning er ikke ytringsfrihed. Og det er heller ikke god etik.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok - men du synes at det de gør er i orden, lad mig spørge sådan så ?


prøv og spørg dig lidt for rundt omkring også i de "større" Virksomheder
specielt indenfor marketing  så finder du svar, og du vil forstå at det ikke bare 
er et rygte - før i tiden kaldte man det for "pistolmarketing" og hvis man tror den går 
i år 2015 med onlineverdenen helt inde i stuen - tjah.........

Hvad skal jeg sige - og nej du kan ikke få Dokumentation på min påstand, hvis det er det næste 
du spørger om Smile

Rigtig god aften anyway - vi må hver især have ret til vores holdninger og ytringsfrihed.

Mvh. Per

Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias 

Jeg har sendt dig en besked i din indbakke. 

Mvh. Kasper

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaspeeer:

Hej Tobias 

Jeg har sendt dig en besked i din indbakke. 

Mvh. Kasper

Hej Kasper,

Jeg kontakter dig senere :)

Til jer andre, så er anmeldelsen nu slettet, da der mangler bevis. Min advokat er familie så kostede kun min arbejdstid som løber op i 6 timer, så kan i selv regne ud hvad i tager i timen...

Advokat bistanden vi har fået ville være løbet op i 1.600kr.

Så alt ialt 6 timer af 400kr stk + 1.600kr = 4.000kr + moms.

Min virksomhed vokser hastigt og vi overgår snart til også at befinde os i udlandet. Når det sker vil vores kapital stige og så vil der blive kørt en sag mod dem hvis det sker igen. 4.000kr hver gang løber hurtigt op!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej dejligt at høre at du har fået medhold og at de har trukket anmeldelsen tilbage,
selvfølgelig ærgeligt de ikke bare gjorde det med det samme.

God weekend.

Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Det lyder godt. 


Mvh. Kasper 

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en slut status.

I fredags modtog jeg en mail fra TP at deres support sag er afsluttet, de bruger åbenbart et system som skal afslutte sagerne for at fjerne dem fra skærmen...

Så anmeldelsen er nu slettet uden at give os nogen form for status, sagen er i mine øjne ikke afsluttet.

Hvis der i fremtiden kommer en anmeldelse hvor vi ikke genkender vedkommende og den ikke bliver slettet omgående, vil vi med stor sandsynlighed tage sagen i retten.

Vores advokat som sendte brevet har informeret os om at så længe de sletter anmeldelserne er der ikke så meget at gøre, da en dommer højt sandsynligt vil se det som en bagatel sag.

I kan jo selv regne udgifterne ud hvis der skal bruges en medarbejders time løn plus advokat til at skrive et brev, så kan en retssag hurtigt betale sig.

Jeg har ikke yderligere at tilføje til sagen, jeg håber at min oplevelse kan hjælpe andre.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)