Nu er du/i jo sådan set ved at få det løst. Og mailen frem og tilbage lyder besværligt. Måske dette skyldes at i som virksomhed ikke har en bruger derinde?
Det har jeg, og da jeg oplevede det samme som dig, kunne jeg blot logge ind, og via dashboardet klikke på kommentaren, og sige at jeg ikke har noget med brugeren at gøre. - Så gik der et par dage, og så var anmeldelsen fjernet.
Hej Per,
Tak for dit svar, vi har efterfølgende oprettet en bruger for at anmelde personen som resulterede i dette problem.
Vi ønsker ikke at bruge dem, da vi i tidligere virksomheder har oplevet at vi bare kunne slette alt(da vi betalte for TP).
Dette fjerner jo lidt iden i at have sådan en portal.
Problem stillingen er ikke en kundes oplevelse, mere hostingen af de falske informationer. Da dette da på en eller anden måde må være ulovligt?
Jeg må da ikke gå ud offentligt og udtale at Danske Bank går ind for slave arbejde. Dette kunne jo påvirke aktie kursen og derved også udgøre et tab for virksomheden.
Vi ønsker blot at 100% blive slettet fra deres side, ifølge persondata loven må vi jo faktisk ikke oplyse 3-part(TrustPilot) om personen er kunde eller ej. Vi har dog skrevet speciale Handelsbetingelser for at en sådan offentliggørelse har kunne foretages. Da dette er nødvendigt i form af andre samarbejdspartnere...
Ytring er jo kun lovligt når det er en holdning eller med dokumentation. Jeg ville ønske at de ville udlevere deres såkaldte "Dokumentation", for så ville vi retsforfølge personen for dokument forfalskning.
Men jeg vil bare gerne vide hvad vi kan gøre, da dette jo kan påvirke vores virksomhed negativt og da personen ikke har været i nærheden af vores produkt må der da være en som ved hvilken paragraf som overtrædes her?!