Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeoptimering

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

Jeg er igang med at starte en webshop op, og ville høre hvad i ville anbefale af markedsføring. Har overvejet AdWords, og hørt lidt om SEO, altså søgeoptimering.

Hvad er jeres holdninger til disse måder, hvilke af måderne er billigst, og bedst? Håber i kan hjælpe, på forhånd tak.

Mvh Mads

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Hvilken webshop er der tale om?

Generelt vil SEO, Adwords, Facebook annoncering være markedsføringskanaler jeg mener er alfa omega for en webshop for at kunne klare sig i dag. Adwords og Facebook kan du sætte op i aften og se resultater i morgen, hvis det bliver gjort rigtigt.

SEO er en langsigtet investering, som vil kunne styrke dit brand og dit salg i meget lang tid.

Mit råd vil være:

Få sat dit søgemaskineoptimeringsarbejde i gang så hurtigst som muligt. Hvis du ikke kan selv, så få en anden til det. Der er ingen grund til at vente til webshoppen er 100% færdig til at få SEO arbejdet i gang, du kan lige så godt gøre det mens den bliver startet op.

Når din webshop så kører 100%, så få sat Adwords, Facebook annoncering mm. i gang og husk for guds skyld at tracke, hvad der virker og ikke virker.

Mht. til dit spørgsmål om, hvad der er billigst og bedst, så vil jeg ikke mene at der er et endegyldigt svar. Du skal helt klart fokusere på begge dele, hvis du ønsker en succesfuld webshop.

Adwords kan gå hen og blive rigtig dyrt, hvis det bliver gjort forkert. Samtidig vil SEO også være en dyr omgang, hvis du får en SEO mand, der ikke ved hvad han laver til at lave det.

Hvis du ikke selv kan hverken Adwords eller SEO, så få en til det. Det vil helt sikkert gavne din forretning.

Med Venlig Hilsen

Martin Sølberg

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer helt an på hvad du sælger og hvad dine ambitioner er - er du i et marked med benhård konkurrence på SEO og Adwords og skal du bare tjene lidt som supplement kan det være at det er noget helt andre kanaler du skal benytte.

Men er det en shop du skal blive rig på om 3 år skal du i gang med adwords og seo - adwords for at få kunder her og nu, og seo for at få kunder på lang sigt.

Og her kan det rigtig godt anbefales selv at lære de basale ting for både SEO og Adwords

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre siger kommer det an på (Hvilken webshop du vil køre) Så det ville jeg være interesseret i at høre.

Men hvis du har nogen spørgsmål - Eller ender op i at du gerne vil have SEO optimeret din webshop

Så er du velkommen til at sende en mail til mat@timothymedia.com

Mvh Matias

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

mads9492:

Hej amino.

Jeg er igang med at starte en webshop op, og ville høre hvad i ville anbefale af markedsføring. Har overvejet AdWords, og hørt lidt om SEO, altså søgeoptimering.

Hvad er jeres holdninger til disse måder, hvilke af måderne er billigst, og bedst? Håber i kan hjælpe, på forhånd tak.

Mvh Mads

Hej Mads9492,

Du kan starte med den her.

Test din webløsning her: http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo/

Gratis dansk online webanalyseværktøj til folket(nu med 20 punkter)

Del gerne budskabet…..gratis webanalyseværktøj til folket!

Håber, det kan give dig lidt at arbejde med Wink

Ha' en god aften!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)