Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger projekt eller partner!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer;

jeg prøver igen nu i denne rette undergruppe;

Jeg er en 30 årig mand fra københavn der har genereret ideer i gennem flere år. Flere af disse ideer har jeg set komme ud i samme eller næsten samme form et stykke tid efter. 

Kan godt lide den kreative proces ved at generere ideer, men er også af den overbevisning, at ideer kun er ideer til man gør noget ved dem.

Det jeg nu er kommet frem til er at jeg gerne enten vil investere i et projekt eller selv være partner. Jeg har fået opbygget en pæn sum kapital, som jeg er villig til at investere i det rigtige projekt. Er dog også enig i omkring påstanden at man kan starte som iværksætter for minimale midler.

Efterhånden har jeg fået opbygget et lille netværk af forskellige personer med gode kvalifikationer og det vil jeg blive ved med, da jeg føler det er en god måde at optimere ens og andres muligheder på. Så på netværkssdelen føler jeg også jeg kan bidrage med noget.

Så det jeg konkret søger er enten en partner til start af virksomhed eller et projekt jeg virkelig kan stå inde for og se potentialet i.

Kontakt mig venligst på hvis dette har interesse på;

 

SmailO@mail.com

VH Smail

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)