Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Felie,

Vil helt klart anbefale dig at bruge DanDomain, hvis du ikke har nogen videre erfaring med at drive webshop før. 

Uden at have prøvet det før, har jeg hørt meget godt om ShopOrama.

Med Venlig Hilsen

Martin Sølberg

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Apr 15
Indlæg ialt: 89
Fra  www.webin.dk Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil meget gerne hjælpe dig igang, se endelig mere her www.webin.dk 

Her skræddersyer du selv den løsning du har brug for :)

Tilmeldt 13. Nov 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarende. Super dejligt at der er så mange som gerne vil hjælpe.

Jeg er ikke interesseret i at skulle betale hver måned, men ønsker at købe webshoppen. Dandomain osv. er derfor ikke interessant.

Jeg har kigget på Prestashop, Woocommerce og Megento, men hvad er forskellen på om man vælger den ene løsning frem for den ande? Hvad er der af fordele og ulemper?

Vil kontakter dem af jer, som jeg synes ser mest interessante ud, en af dagene i en PB.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvor mange produkter påtænker du der skal ligge i shoppen? 

Vi har fantastiske erfaringer med WordPress som CMS-platform, hvorigennem vi udarbejder moderne og salgsvenlig webshops til vores kunder. 

Jeg vil meget gerne høre mere konkret ind til dit behov, hvorefter jeg vil kunne afgive dig et fyldestgørende tilbud. Herigennem vil jeg præciserer hvordan vi vil kunne udarbejde din nye webshop. Du er meget velkommen til at skrive til mig på mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller give mig et kald på 27 58 02 92. 

Såfremt du ønsker at se kundereferencer kan du se et større udvalg på vores referenceliste: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

Håber på at høre fra dig :-) 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Felie:

Jeg har kigget på Prestashop, Woocommerce og Megento, men hvad er forskellen på om man vælger den ene løsning frem for den ande? Hvad er der af fordele og ulemper?

Dette er en større diskussion som vi nok aldrig bliver enige om herinde. Det afhænger dog af dit behov samt resurser. Hvis du smide en mail med dine ønsker til shoppen kan jeg vurderer det ud fra WooCommerce-perspektivet :-) 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Felie:
Jeg har kigget på Prestashop, Woocommerce og Megento, men hvad er forskellen på om man vælger den ene løsning frem for den ande? Hvad er der af fordele og ulemper?

Der er selvfølgelig forskel, men de ligger nok mere i de tekniske detaljer. Hvis du ønsker at gå denne vej (hvad der normalt også er min anbefaling), så ville jeg koncentrerer mig om at finde en partner/udvikler som jeg havde tillid til, og så gå med hans anbefaling - det er vigtigere end de tekniske spidsfindigheder og forskelle mellem de enkelte løsninger.

Held og Lykke med det

//Morten

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Felie:

Jeg er ved at starte en webshop hvor jeg vil sælge børnetøj.

Jeg gyser altid lidt, når jeg ser at nogle vil sælge børnetøj, på nettet. Fordi det er et marked, der er ultra meget konkurrence på. Jeg kan selvfølgeligt ikke vide, om du har fundet en hel speciel niche, som bare kan buldre der ud af, men traditionelt er det der hvor flest e-købmænd knækker nakken.

Det første jeg ville gøre i dit sted, er klart at undersøge markedet for det du vil sælge, hvor mange konkurrenter er der, hvor hård er konkurrencen på AdWords, hvad koster en kunde, hvad er søge volumen på de ord/faser hvor man finder dig etc.

Felie:
Jeg har store ambitioner og derfor skal det være en platform som også er god hvis/når virksomheden vokser.

Det lyder selvfølgeligt fornuftigt, at platformen skal kunne vokse med virksomheden, men i praksis giver det ikke meget mening, primært fordi det er mange gange svære at vokse virksomheden, end det er at skifte platform. Det er desværre mange der gå i fælden med, at vælge en får kompliceret platform, som de bruger så meget tid på, at man aldrig finder ud af om det var en bæredygtig ide. 

Mit råd ville klart være, at vælge så simple en platform som muligt og så komme i gang med online-marketing gamet. F.eks. Shopify, TicTail eller Weebio.

Når du så har tjent din første million, kan du overveje om det kan betale sig, at skifte til Magento, og få nogle der har styr på tingene til at opbygge den en shop får dig.

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg er kæmpe stor fan af at shopify som altid leverer super overskuelige løsninger til alle slags brancher og produkter. Jeg kan helt klart anbefale dig at kigge forbi deres side som viser en masse mulige løsninger indenfor temaer og stilarter som du jo kan kigge på. Der findes sikkert også en masse andre gode løsninger men jeg har erfaringen med shopify og kan helt klart anbefale dig at bruge denne løsning. 

Med venlig hilsen

Rued

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)