Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 13. Nov 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at starte en webshop hvor jeg vil sælge børnetøj. Jeg er så småt ved at have styr på hvilket tøj jeg vil sælge og er nu nået til, at få lavet selve webshoppen. Har søgt en masse information og inspiration herinde og på nettet, men må indrømme, at jeg om muligt er blevet endnu mere i tvivl.

Det skal være en platform som passer til en lille webshop. Jeg har store ambitioner og derfor skal det være en platform som også er god hvis/når virksomheden vokser.

Betaler gerne for kvalitet da det er vigtigt at siden ser pæn ud og fungere ordentligt, men prisen spiller selvfølgelig en væsentlig rolle.

Er der nogle herinde som kan anbefale en bestemt platform, har gode råd eller kan anbefale nogen?

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Felie,

www.timothymedia.com og jeg ville utrolig gerne hjælpe dig med at opbygge din webshop, og sikre dig for at du får en god kvalitet samt en billig pris!

Har du eventuelt en mail eller et nummer jeg kan skrive/ringe til?
Ellers så send mig gerne en mail på mat@timothymedia.com så snakker vi lige sammen derfra!

Mvh Matias

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Felie,

Fedt at du er ved at starte en webshop! Det er altid spændende med flere startups.

Det er godt du er kritisk fra starten, da der skal være plads til at vokse som du siger. Et website kan nemt komme til at køre langsomt hvis den rigtige optimering ikke bliver sat ind. Jeg kan sagtens hjælpe dig med at få designet din nye webshop - også en hvor der er plads til at udvide senere hen.

Du er meget velkommen til at sende mig en mail på nicolaj@elteo.dk hvis du kunne tænke dig et samarbejde med mig. 

Vh, Nicolaj. 

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Felie.

Jeg har sendt dig en pb :)

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug Dandomain.
Det er klart pengene værd og sikrer dig
et stabilt fundament at starte op på.

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Felia, 

Først og fremmest spændende projekt!

I og med du har store ambitioner ville jeg anbefale dig en Open Source løsning, Det kunne være PrestaShop, Woocommerce mm.

Du kan evt tage et kig her: http://diazu.dk/produkter/webshop . 

Held og lykke med din webshop

Venlig Hilsen,

// Sebastian

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Felie

Tillykke med beslutningen !

Der er rigtigt mange herinde der rigtigt gerne vil hjælpe, og der er mange forskellige løsninger at vælge imellem, så det kan være svært at få et Overblik over hvad der er den rigtige løsning for dig - og alle vil jo gerne lige netop sælge deres løsning, sådan er det jo.

Jeg vil derfor anbefale dig at allierer dig med en der ved lidt om de forskellige muligheder, og som ikke har et økonomisk incitament til at anbefale dig at gå den ene eller den anden vej.

Hvis du har store ambitioner, så tror jeg at jeg ville anbefale dig at gå efter en af de store Open Source løsninger der ligger, som f.eks Magento, WooCommerce - her opnår du den maksimale frihed i forhold til at udvikle din shop, og du vil altid nemt kunne finde en anden der kan hjælpe dig, hvis det ikke går med den første.

Der er selvfølgelig lidt mere arbejde med opsætning og drift af en sådan, men det er bestemt ikke "rocket-science", og der er masser både herhjemme (og i udlandet) der kan hjælpe dig her - du kan bare sige til så skal jeg gerne hjælpe dig med at finde den rette model.

Anyway - Held og Lykke med dit projekt

//Morten

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre også er inde på, så er en WordPress side med WooCommerce en ganske udemærke løsning.

Jeg har lavet en række gartis videoer der viser, hvordan du opsætter WooCommerce. Du finder dem via oversigten på denne side: WordPress 

Held og lykke med din webshop! :-)

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Felie:
Det skal være en platform som passer til en lille webshop. Jeg har store ambitioner og derfor skal det være en platform som også er god hvis/når virksomheden vokser.

Betaler gerne for kvalitet da det er vigtigt at siden ser pæn ud og fungere ordentligt, men prisen spiller selvfølgelig en væsentlig rolle.

Tjek www.salecto.dk - den opfylder alle dine krav og mere til. Ud over et godt system, får du sparring, rådgivning og support i særklasse. Denne del er i opstart af en webshop utrolig vigtig.

Mvh.

Johannes

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)