Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjene penge uden at røre en finger !

Side 7 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bedste bud på at tjene penge uden at røre en finger, det må være lotto, eller en passiv indkomst.

Jeg tror det sidste bud er mest relevant.

Passiv indkomst: Du arbejder hårdt nu, og så ruller pengene ind i mange år derefter.

Det kan være renter, afkast på aktier, eller hjemmesider.

Der er en del folk der lever af at købe og sælge hjemmesider, forstået sådan at de går ind og finder en hjemmeside med mange besøgende, køber den og sætter derefter reklamer på siden.

Selvom en enkelt side kun give 100 kroner om måneden i reklameindtægter, så giver 1000 hjemmesider jo 100.000kroner om måneden.

Det er da en passiv indkomst der vil noget.

Det kræver en masse hårdt arbejde til at starte med, men derefter skal du kun passe siderne på din bærbare, imens du sidder på din lystyacht langt væk fra regn våde Danmark.

Her er et link med en der gav mig inspiration:

 http://www.entrepreneurs-journey.com/837/how-i-generate-1675-per-month-passive-income-from-buying-websites/

 

Og her køber du hjemmesider der allerede er igang:

http://www.sitepoint.com/marketplace/

 

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådaaaan endlige en som har forstået hvad jeg er ude efter.:)

Men 1000 websites lyder besværligt, de skal jo markedsføre jævligt...Og man skal se om de er altid online ..og betale hosting osv!

 

Kom med flere ideer......*Ss*

 ¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

 Nu er jeg lige kommet med en god ide. Og istedet for at se det positive i den så starter du med at nedlægge den.

Du kommer ingen vegne med den attitude.

Men hvis det skal gøres endnu nemmere så hyrer du en webmaster til at passe dine sider, enten får han en bid af kagen, eller en fast månedsløn.

 

Så skal du ikke lave andet end at modtage penge, og give ham en slat.

Så bliver det vist ikke meget nemmere. Og hvis du stadig ikke kan lide den ide, så syntes jeg ærlig talt du skal spørge demib om et par af hans små luskede ideer.

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du ikke allerede ved hvordan du tjener penge uden at røre en finger! Får du nok aldrig svaret... Jeg ved 100% at der er ingen der vil give dig svaret hvis de havde det.

Prøv poker det er det tætteste på jeg kommer på et svar. Gratis penge hver dag. Big Smile

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmmm...Jamen ideen er god med hjemmeside indtjening........Men Webmaster vil jo have LØN! - Sååå er der ingen penge tilabge til mig!

 

NB: Jeg er stadig intresseret i høre hvis en af jer vil sælge sin virksomhed..Måske indenfor Rengøring....Eller måske sælge mig nogle af sine aller bedste kunder!

 ¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:
 

Prøv poker det er det tætteste på jeg kommer på et svar. Gratis penge hver dag.

Jaaaa jooooo, jeg har nu nok set flere miste deres penge i min tid ved bordene Surprise

 

Men,,, helt ærligt,,,, der er så mange folk herinde med kanon gode idéer, som er villige til at knokle R.... ud af bukserne for at realisere dem. Gå da ind i et samarbejde med en af dem... Hvis du virkelig ikke ønsker at lave noget i virksomheden, så vær passiv investor og find et projekt der vil give dig et rigtigt godt afkast over måske de næste 2-3 år.

 

Det handler ikke om at overleve. Det handler om at leve..!
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Han skal selvfølgelig have løn.

Han tjener jo sine penge ved at røre fingrene.

Men hvis han laver alt arbejdet, og tjener halvdelen af pengene, så får du den anden halvdel af pengene uden at røre en finger, og hvis vi tager regnestykket fra før:

1000 hjemmesider X 100 kroner pr måned = 100.000 kroner - hans løn(50%) = 50.000 kroner til dig. Hver måned

Er det for meget at give ham løn når han nu arbejder for dig.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

jakob:

Det bedste bud på at tjene penge uden at røre en finger, det må være lotto, eller en passiv indkomst.

Forkert. Lotto er en måde at tabe penge på. Uden at røre en finder endda.

Poker som også er nævnt kræver en ikke uvæsentlig indsats hvis man ikke vil tabe penge på det.

/Jesper

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Railbird:

Remydk:
 

Prøv poker det er det tætteste på jeg kommer på et svar. Gratis penge hver dag.

Men,,, helt ærligt,,,, der er så mange folk herinde med kanon gode idéer, som er villige til at knokle R.... ud af bukserne for at realisere dem. Gå da ind i et samarbejde med en af dem... Hvis du virkelig ikke ønsker at lave noget i virksomheden, så vær passiv investor og find et projekt der vil give dig et rigtigt godt afkast over måske de næste 2-3 år.

Det vil sagtens kunne lade sig gøre, det Website eller andre skal forholde sig til i sådan en forbindelse vil være:

1.Er det en god ide

2.Kan personen der skal forvalte investeringen også fører den ud i livet.

3. Hvordan skal afkastet deles mellem investor og "udfører"

3A. Skal det være en del af et overskud
3B. Skal det være en rente betaling
3C. Skal det være en leasing eller udlejning af aktiver
3D. Skal det være et fælles selskab

4. Alt investering giver en risiko, er investor villig til at påtage sig dette

Dette er kun nogle få indledende overvejelser, hvis man vælger at investere kommer der helt sikkert flere overvejelser hvis man vil følge sin investering op, og ikke kun stole på at man kan skovle udbytte ind.

Så det er heller ikke uden arbejde at investere.

Thomas Bonde

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har dog aldrig hørt noget så amoralsk og uetisk som det du kommer med der, Malte.

I forretningslivet kan man kun tjene penge ved at være ærlig og moralsk - ellers ryger man ud af samfundet. Så jeg synes ærligt talt at du skal passe på med dine snyderier som du går rundt og laver der!

Side 7 ud af 8 (80 indlæg)