Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjene penge uden at røre en finger !

Side 4 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg opretter denne tråd i håb om at blive klogere på hvordan man kan tjene penge uden at udføre fysisk arbejde og ikke bruger mange timer på det!!!!

Jeg vil anbefale dig at finde en god bog omkring trylleri hvis du tænker meget kortsigtet. Hvis du tænker lidt mere langsigtet var det måske en ide at læse statskundskab og prøve at gafle dig en plads i folketinget.

Hvis du finder nemmere metoder, så hører jeg gerne herom.

/JJ

Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jensen

 Hvor nemt er det at komme i folketinget? Jeg havde en ide om at det krævede en del!

/Jesper

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal jo bare være kendt så vil NA og Konservative mere end gerne opstille én.

Om man så kommer ind er en anden sag.

Men jobbet som folketingspolitiker er nu et hårdt job - de fleste der ikke bor eller har bolig i kbh tager hjemmefra før kl. 6 om morgnen og er først hjemme igen sent. Derudover venter 100 vis af siders læsning ofte, specielt i de mindre partier, bare for at følge med i alt det nye der kommer dagligt.

Så baseret på timeløn og indsats tror jeg ikke det er særligt vellønnet at være folketingspolitiker.

/Skrev Scient Pol'en som ikke ville være politiker

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

  Den eneste legale og realistiske / sikre metode som jeg pt. kan komme i tanke om er at sætte penge ind på en højrente konto i banken.

Hvis renten f.eks. ligger på 4% p.a., så vil 100.000 kr. groft set give dig et udbytte på 4.000 kr. på et år - uden at du har rørt en finger.

Alle andre metoder kræver en eller anden form for ben- eller finger-arbejde.

Min meget firkantede holdning er; Det koster at tjene.

/Jesper

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:

  Den eneste legale og realistiske / sikre metode som jeg pt. kan komme i tanke om er at sætte penge ind på en højrente konto i banken.

Hvis renten f.eks. ligger på 4% p.a., så vil 100.000 kr. groft set give dig et udbytte på 4.000 kr. på et år - uden at du har rørt en finger.

Alle andre metoder kræver en eller anden form for ben- eller finger-arbejde.

Min meget firkantede holdning er; Det koster at tjene.

/Jesper



Ja og så skal man huske på at selv banker kan gå på røven, specielt i disse tider.
Så selv det er ikke sikkert...

Dbh Martin
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en simpelt ide til at tjene penge, men man skal dog røre et par finger :)

Det kræver en investering på 250 000 kr.

Efter skat, moms og andre udgifter har du garanteret 90.000 kr i lommen hver måned.  

Vil du høre nærmere er du velkommen til at skrive på min mail.

 

Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nauche > når du ikke fortæller mere, så må vi gå ud fra at det er fup, fidus, bondefangeri, pyramidespil og mlm

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs det jeg har skrevet, så kan du se at der står, "skriv hvis du er interesseret", så skal du nok få at vide hvad det går ud på..

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

"I lommen" går jeg ud fra er efter skat, så der skal tjenes over 180.000 om måneden for at have 90.000 i lommen. Uden at komme ind på hva fidusen er, så prøv at forklare os hvorfor du ikke bare selv låner pengene, og ansætter en 60 timer om ugen til 300 kr i timen til at røre en finger? Så tjener du selv 100.000 mere om måneden før skat end hvis du blot giver ideen til en med-Amino.

Det efterlader kun to muligheder:

1) Det arbejde der skal udføres er et de færreste vil udføre selvom timelønnen er fantastiske 300 kr.

2) Du er ikke for kvik siden du giver ideen væk istedet for at bruge den selv. Hvis du ikke er for kvivk åbner det muligheden for at du overvurderer hvor god en ide det i virkeligheden er.

Uanset hvad det er er jeg sikker på at markedskræfterne nok skal justere indtjeningen i dette segment så aflønningen kommer til at modsvare indsatsen på sigt. Og så kan jeg ligeså godt fortsætte med det jeg allerede har gang i.

/Jesper

Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Website:

Hej aminoer

Jeg opretter denne tråd i håb om at blive klogere på hvordan man kan tjene penge uden at udføre fysisk arbejde og ikke bruger mange timer på det!!!!

Aktier og oblikationer er ikke lige vejen mener jeg selv! 

Det ser ud til at du er nødt til at tegne en enormt god ulykkesforsikring og så leve livet farligt indtil der er "gevinst".

Ej seriøst, mon ikke alle gjorde det hvis der var en åbenlys metode til det?

/JJ

Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!

Side 4 ud af 8 (80 indlæg)