Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

80% af ALT meta indeksere google ikke

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 14. Apr 15
Indlæg ialt: 64
Fra  www.hundenogkatten.dk Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej nicolaj 

Det giver rigtig god mening det du skriver problematikken er bare at jeg har skrevet både title tag og meta description til kategorien 

ydermere kan jeg se at det står rigtig i kildeteksten 

 men er der noget jeg overser ?? 

Ejer af en lille men ambitiøs webshop med dyreartikler ved navn www.hundenogkatten.dk  

Tilmeldt 14. Apr 15
Indlæg ialt: 64
Fra  www.hundenogkatten.dk Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

skal jeg måske prøvet at lave nye titletags ?? 

Ejer af en lille men ambitiøs webshop med dyreartikler ved navn www.hundenogkatten.dk  

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt se at du har indsat dem, men enten har google ikke vaeret forbi endnu eller ogsaa mener google ikke at de er gode nok.

Din titel boer vaere 50-60 karaktere

Din description boer vaere 150-160 karaktere.

/Nicolaj

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

Hvis du kigger på google's sidst cachede version af din hjemmeside, kan du se at de i deres seneste version af kilden har registreret "Hundeartikler og katteartikler fra mærker som k9 og hurtta med billig fragt". Grunden til at dette ikke bliver vist, er at google ikke mener at dette title tag repræsenterer indholdet på siden godt nok.

Det første problem med titlen er at den er for lang. Normalt siger man at titlen maks må være 70 anslag, mens titlen til din forside er 72. Undersøgelser tyder på at den optimale længde ligger mellem 52 og 59 for at google er tilfreds :)

Ud over over, kan det være at google mener du keyword-stuffer dine title tags for meget. Hvis din side ikke har nok autoritet er google lidt mere "mistænkelige" over for dine titler. Det kan være en god idé at tilføje dit brand navn i starten af dine title tags. Et eksempel kunne være: Hundenogkatten.dk | Hunde og katteartikler til en god pris. Eller noget i den stil..

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt det der med hvor mange karakterer META TITLE må være... kan vi ikke godt få det manet til jorden?

META TITLE må fylde 512 pixels.

"Hundeartikler og katteartikler fra mærker som k9 og hurtta med billig fragt" fylder 520 pixels i Google. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

MSkovmose:

Alt det der med hvor mange karakterer META TITLE må være... kan vi ikke godt få det manet til jorden?

META TITLE må fylde 512 pixels.

Haha, ja det er mere præcist! :-)

Det er bare for at gøre det nemmere at forholde sig til. Ligesom moz her også omsætter det til karakterer: https://moz.com/blog/new-title-tag-guidelines-preview-tool 

Tilmeldt 14. Apr 15
Indlæg ialt: 64
Fra  www.hundenogkatten.dk Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

okay så det kan simpelthen være kvaliteten af mine title tags og meta description som er for dårlige ? 

så i vil foreslå at jeg laver dem lidt kortere og mere præcise og se om det hjælper ? :) 

Ejer af en lille men ambitiøs webshop med dyreartikler ved navn www.hundenogkatten.dk  

Tilmeldt 30. Jun 15
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

MSkovmose:

Alt det der med hvor mange karakterer META TITLE må være... kan vi ikke godt få det manet til jorden?

META TITLE må fylde 512 pixels.

"Hundeartikler og katteartikler fra mærker som k9 og hurtta med billig fragt" fylder 520 pixels i Google. 

Næsten korrekt. Smile

Google tilskriver ikke meta title samme værdi som et title tag, så det er vigtigt ikke at forveksle de to tags med hinanden.

--- Eksempler ---

<title>Her står titlen</title>

<meta name=”titel” content=”Her står titlen”>

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus Ch.:

okay så det kan simpelthen være kvaliteten af mine title tags og meta description som er for dårlige ? 

så i vil foreslå at jeg laver dem lidt kortere og mere præcise og se om det hjælper ? :) 

Præcis! Jeg vil foreslå at du laver dem kortere (omkring 55 karakterer - eller som MSkovmose rigtigt nævner ikke mere end 512 px).

Derudover kan du som jeg nævnte tidligere tilføje Hundenogkatten.dk i starten af dine titler. Bare prøv dig lidt frem og se om de bliver godkendt. :)

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Altsaa dine META Title skal vaere kortere, men dine META Description skal vaere laengere....

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)