Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad mangler min webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 15
Indlæg ialt: 64
Fra  www.hundenogkatten.dk Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kloge aminoer 

Jeg har webshoppen www.hundenogkatten.dk 

men jeg har set mig lidt blindt på hvad der skal forbedres og mangler så i må meget gerne give indput og konstruktivt kritik 

ps jeg ved der står rigtig meget tekst på de forskellige sider men da siden er helt ny er det for SEO skyld. 

Ejer af en lille men ambitiøs webshop med dyreartikler ved navn www.hundenogkatten.dk  

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er rigtig meget tekst på forsiden. Helt galt er det når man ser siden på en mobil. Kan du ikke rykke teksten nederst på siden? 

Ellers ville jeg arbejde lidt med bestillingssiden. Valg af betalingsmetode er lidt kluntet. Både PayPal og kreditkort options er valgt, selvom den ene er disabled kan de give anledning til forvirring. Tænk over om du vil pålægge kunden betaligsgebyret. Nogle kan finde på at forlade siden når den slags gebyrer kommer på. Jeg ville bare indregne det i salgspriserne.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 14. Apr 15
Indlæg ialt: 64
Fra  www.hundenogkatten.dk Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Pashminawear 

det har du ret i jeg går lige ind i backoffice og retter det med det samme, så der ikke bliver skabt forvirring da vi bestemt ikke skal have nogen der springer fra ved bestilling :) 

vedrørende tekst på forside kan jeg desværre ikke rykke teksten ned i bunden men det er det næste jeg retter når der er midler til det :) 

men mange tak for indput 

Ejer af en lille men ambitiøs webshop med dyreartikler ved navn www.hundenogkatten.dk  

Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne overveje at få et nyhedsbrev på med indhold, der interesserer dine potentielle kunder. Ville også vælge at rykke teksten nedenunder produkterne, hvis du endelig vil have den, for den forstyrrer pænt meget lige nu, og den skaber ikke megen troværdighed. 

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Tilmeldt 14. Apr 15
Indlæg ialt: 64
Fra  www.hundenogkatten.dk Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

ODC 

Nu er shoppen næsten helt ny og vi får ikke så mange ind på kategorierne i nu, så vil det ikke være en fordel at have så meget tekst i toppen lige pt indtil vi får nogle gode placeringer på de brede ord og så der efter flytte teksten ned under produkterne eller hvad er din erfaring med den slags onsitie optimering. 

angående nyhedsmail har du helt ret det skal der arbejdes mere med :) 

Ejer af en lille men ambitiøs webshop med dyreartikler ved navn www.hundenogkatten.dk  

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

Jeg tænker at det kunne se godt ud, at udfylde den hvide tomme plads, som ses her på billedet. Du kunne evt skrive dine fragtmuligheder. :-)

 

Tilmeldt 14. Apr 15
Indlæg ialt: 64
Fra  www.hundenogkatten.dk Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon 

jeg skal se om mit system tillader det. Men ja rigtig fin ide :) 

Ejer af en lille men ambitiøs webshop med dyreartikler ved navn www.hundenogkatten.dk  

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hvilket system bruger du? :)

 

Tilmeldt 14. Apr 15
Indlæg ialt: 64
Fra  www.hundenogkatten.dk Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

smartweb :)

Ejer af en lille men ambitiøs webshop med dyreartikler ved navn www.hundenogkatten.dk  

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Siden er rigtig fin, men noget teksttung. Du kunne overveje at rydde lidt op i det visulle og gøre det mere overskueligt for dine besøgende
En måde at gøre konceptet nemt fordøjeligt på er, at gøre brug af video eller andet forklarende på forsiden. Selv arbejder jeg med animationsvideoer, og det er en rigtig fin måde at byde de besøgende velkommen på siden og forklare dem det overrodnede budskab. 

Sig til, hvis jeg kan hjælpe med noget. 

Rued

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)