Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hacket gmail

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Nov 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kan hjælpe mig med en gmail, der er hacket. De havde sendt mail ud til alle i mailkartoteket og bedt om penge. Da jeg gik ind på kontoen, stod langt det meste omkring indbakken på arabisk (?) Jeg har nulstillet kontoen og lavet en ny kode, men når jeg går ind på kontoen ser den lige så vandskabt ud som før. Måske er det bare, fordi de har ændret sprog, men hvis det er tilfældet, ved jeg ikke, hvor jeg kan ændre det, for jeg kan jo ikke læse noget.

Håber nogen kan hjælpe os.

Mange hilsner Charlotte

Tilmeldt 4. Nov 15
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

Change your language

  1. Open Gmail.
  2. Click the gear in the top right.
  3. Select Settings.   ( 4 nederste )
  4. At the top of the page, select a language from the "Gmail display language" drop-down menu in the "Language" section.   ( den øverste dropdown boks )
  5. Click Save Changes at the bottom of the page.   ( nederste knap til venstre )

Prøv at se om det ik virker

Så længe du har ændret dit password burde de ikke ha adgang mere.

Tilmeldt 13. Nov 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Tusind tak for svar. Jeg har igen været inde på gmailen og kan ikke se noget 'the gear', men jeg klikkede på Drive og fandt der 'sprog' som stod til dansk. Nedenfor er et screenprint.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nvolve.asia:
Så længe du har ændret dit password burde de ikke ha adgang mere.

Jo det vil jeg mene de sagtens kan få igen. Hvis det password er ændret på samme pc som er ramt med snavs.

Har hjulpet nogle kunder med samme problem med hacket g-mail. Og problemet er ikke så meget det ændret sprog. Der kan man famle sig frem til det danske igen.

Nej mere de som regel har slettet ens meddelser og kontakter. Og sidst da jeg forsøgte, at få Google til at genskabe diverse e-mails osv. Der reagerede de slet ikke, når man forsøgte at tage kontakt til dem via deres kontakt side Her

Og forsøgte også i et forum dog uden held. Så der fik kunden ikke sine e-mails igen.

Kim

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk Cilotteh at du skal have renset din computer. Da der temmelig sikkert er snavs på computeren hvor dette kan være årsag til du bliver ramt igen.

Får du brug for hjælp (dog koster det lidt). Så kan du tage fat i mig Her, og så finder vi en løsning.

Kim Stick out tongue

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter 2-step-verification på mine Google produkter. Det giver en ekstra sikkerhed, så måske du skal kigge på det, når du har løst dit problem.

https://www.google.com/landing/2step/

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)