Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 13. Nov 15
Indlæg ialt: 26
Fra  Long Gone Shirts Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er igang med at lave en webshop, hvor jeg vil sælge forskellige trøjer, som jeg har lavet. Jeg er endnu ikke helt færdig med siden endnu, mangler bl.a nogle bedre billeder, men har valgt at gøre hjemmesiden "live" for at kunne få noget feedback på opbygning og eventuel produkterne. håber du vil bruge fem minutter på at kigge den igennem og komme med din mening! 

Vh Andreas Fitzner 

Edit: hjemmesiden hedder www.longgoneshirts.com

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du et link til din shop?

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Tilmeldt 13. Nov 15
Indlæg ialt: 26
Fra  Long Gone Shirts Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hovsa... Det gik vist lidt for hurtigt! her er et link: http://longgoneshirts.com/

Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Pæn shop, du har fået lavet der! Og konceptet holder. Jeg har faktisk ikke rigtig noget at påpege angående brugervenlighed eller design. Så thumbs up! Den er rigtig fed. Kan godt lide det simple udtryk, den har, hvilket også passer godt til budskabet. Det eneste, der er, at der på første sliderbilled, er sort skrift der overlapper med den mørke baggrund, men dog ikke i en sådan grad, at det går udover læsbarheden. Og så skulle du måske overveje et favicon. Og så står 'The Mission' (under 'About Us') med et h1-tag, hvor de andre overskrifter er med h2. Det kan dog forklares med, at de andre punkter er underoverskrifter (?), hvorfor det giver mening. 

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Tilmeldt 13. Nov 15
Indlæg ialt: 26
Fra  Long Gone Shirts Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for feedbacken! Har aldrig hørt om et favicon, så det må jeg kigge nærmere på! Tager også lige et kig på "About us" siden igen.

Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Tilmeldt 13. Nov 15
Indlæg ialt: 26
Fra  Long Gone Shirts Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må jeg prøve at lave! 

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin, stilren og enkelt webshop.

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Tilmeldt 13. Nov 15
Indlæg ialt: 26
Fra  Long Gone Shirts Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak!

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Den sorte crewneck cotton crew er virkelig fed, kunne godt overvejes at købe.

Angående siden: Ved forsiden så er det lidt ærgrerligt at teksten er lidt svær at læse, ved teksten "long gone shirts", pga fuglebilledet. (det første fuglebillede)

Måske gøre dine sociale medier mere tydelige, så du kan fange nogle kommende kunder. :)

 

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)