Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Swipp og MobilePay

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hjemmesiden www.pmate.dk, som sælger P-Mate

Jeg går med planer om at lave en ny hjemmeside/webshop.

Lige nu bruger jeg Paypal som betalingsløsning, men jeg overvejer at droppe det (syntes det er relativt dyrt) og i stedet tilbyde kunderne at betale med MobilePay eller Swipp.

Shoppen kører som et low cost budget, så jeg har ikke lavet en betalingsløsning med Nets (dyr i etablering).

Tror I det vil koste mig omsætning kun at tilbyde kunderne mobilbetaling eller alm. bankoverførsel?

Er der udviklet simple løsninger til integration af mobilbetaling i stedet for en betalingsgateway - eg. til wordpress eller andet.

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mobilepay - til online brug - er ikke billigt - både aftale mæssigt og kortgebyr hvis ikke nets aftale - så hvad du vinder det i forhold til Paypal - ikke meget - Swipp jo konto til konto og dermed gratis/billigt som jeg husker det

Jeg ville tro det vil koste kunder ja

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

En mulighed er jo også betalingsløsninger som eks. Stripe hvor man betaler et gebyr + %-sats af beløbet der handles for. Der er ingen oprettelsesomkostninger eller abonnement. Kan dit produkts avance holde til sådan en løsning, er det da oplagt. Med Stripe kan du dog ikke tage imod rene Dankort.

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker som Paypal så...... og det er egentligt OK (bare dyrt i drift)

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Tilmeldt 31. Mar 14
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Hvis du vil tage imod mobilepay på din hjemmeside/webshop, skal du have en betalings løsning der understøtter mobilepay online. Mobilepay online koster generelt 49 kr om måneden, dernæst skal der betales 1 kr per transaktion, udover transaktions gebyret til mobilepay skal du stadig betale transaktions gebyret til din betalingsløsning.
Med venlig hilsen
Jacob Hinze

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også indtryk af at PayPal koster kunder engang imellem (får af og til opkald om det og hvad det er for noget Angry )

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Tilmeldt 31. Mar 14
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Paypal er generelt ikke så udbredt her i Danmark, hvis du skulle have en betalingsløsning skal det være andet end paypal, hvor dine kunder ikke skal til at oprette sig.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 03:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Paypal i Danmark er no go. Vil anbefale stripe da det er nemt at komme i gang, billigt at bruge og kan sættes op på en til to timer. Har selv en webshop hvor jeg bruger stripe og er ganske tilfreds.

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Hansen (pmate.dk):
Har også indtryk af at PayPal koster kunder engang imellem

Jeg kunne ikke være mere enig. Jeg tror også det er et "dansk" problem. Mange kender ikke til paypal og stoler ikke 100% på det.

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Citat: Paypal er generelt ikke så udbredt her i Danmark, hvis du skulle have en betalingsløsning skal det være andet end paypal, hvor dine kunder ikke skal til at oprette sig.

Man behøver IKKE at oprette sig på paypal som kunde. Det er desværre en udbredt misforståelse.

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)