Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til nyt service firma/webshop af træ og metal produkter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er Tomas fra udlandet og jeg er ikke dansk. Jeg har en godt ide og jeg søger for dansk partner hvem kan tale dansk og engelsk meget godt og hvem er fuld af ideer. Min idé handler om nyt service firma/webshop af træ og metal produkter. Hvis du er interesseret du kan skrive på e-mail: tomasmaks@gmail.com :)

Tilmeldt 30. Oct 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

In english... I am graduated student who currently lives in Poland and Lithuania. I have great idea with custom wood and metal products, which can be realized in Denmark market. I have found several similair business examples in Norway and Sweden, which are successfully related with Eastern European countries. Also I was in collaboration with them and I learned a lot of new things. However, I need danish partners as my danish is temporarily limited.

 I am looking for a friendly and serious partner, who has great knowledge of danish and english, who is eager to start bussiness from scratch, who is interesting in and has knowledge of marketing, sales of technical products and who is eager to learn new things.

If you are interested to hear more details, you may contact me on email: tomasmaks@gmail.com or just leave comment here :) Thank you in advance.

Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Tomas! Havde du allerede finde en partner til at din project? Kan du fortælle mig mere af din ide? Måske jeg kunne være interesseret

Tilmeldt 30. Oct 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello, Jeg er stadig på udkig efter partner.

Jeg er partner med adskillige leverandør firm af træ, aluminium og metal møbel i Litauen og Polen. Jeg planlægger at åbne ny webshop, hvor kunder kan bestille forskellige kreative møbler, døre og vinduer med egen design eller eksisterende design. Jeg har gode kompetencer af modellering i 3D og 2D-design. Jeg søger partner hvem skal ejer 50% af firmaet og kan hjælpe mig i realiseringen af produkter, hvem kan tale engelsk og køre webshop i dansk.
Om mine produkter, jeg fundet at det er billigt at få kreative produkter af møbler fra små leverandør firma i min hjemby, også de fremstiller møbler i kundens eget design.

Skriv mig en besked, hvis nogen er interesseret :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 102
Fra  Simplex Design ApS Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

I have sent you an e-mail.

Best regards,

Niels

www.simplexdesign.dk - webbureau i Vestjylland med fokus på online marketing - WordPress hjemmesider - SEO tekster - Optimering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)