Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil en facebook side hjælpe min webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lader til at alle eller i hvert fald mange har en eller anden facebook side tilknyttet deres webshop. Men giver det mening i alle tilfælde, eller burde jeg bruge krudtet andetsteds?

Det er denne "shop" jeg har www.erecept.dk og jeg søger gode, hurtige og billige måder at generere trafik på her i opstarten.

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Fra Hadsund
Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det vil det bestemt! Det er en hurtig og let måde at komme ud til mange mennesker. På facebook kan du jo også konstant påminde folk at din hjemmeside eksisterer

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 100
Fra  DigitalAalborg.dk Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

En facebook side vil med GARANTI hjælpe din webshop.

Det kræver selvfølgelig at din facebook side har indhold og blive vedligeholdt. Uden en facebook side går du glip af rigtig mange potentielle kunder. Så vil anbefale dig at få oprettet en.

Hjemmeside & SEO :: DigitalAalborg.dk

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden tvivl!

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

eRecept.dk:

Det lader til at alle eller i hvert fald mange har en eller anden facebook side tilknyttet deres webshop. Men giver det mening i alle tilfælde, eller burde jeg bruge krudtet andetsteds?

Det er denne "shop" jeg har www.erecept.dk og jeg søger gode, hurtige og billige måder at generere trafik på her i opstarten.

Syntes måske det er lidt flot så bombastisk, at sige det klart vil hjælpe.

Jeg syntes du bør tænke Facebook og andre sociale medier ind i en digital strategi, da de kan være en billig vej til at skabe trafik til din webshop.
Der er dog flere parametre du skal gennemtænke, for ellers ender du i del/like ulovlige Facebook konkurrencer, eller at betale for en masse boost som kun giver tomme likes der ikke vil gaven din webshop.

Alle skal åbenbart have en Facebook side og mange er af den lidt fejlagtige opfattelse, at jo flere likes jo bedre. Det er bare helt forkert.
Du skal skabe værdi for dem der vælger at følge dig, hvor du får aktiveret dine likers/følgere.

Spørg dig selv om hvad du selv ville finde spændende at bruge tid på, på dine sociale medier?
Hvordan kan du give dine likers noget af værdi så de bliver ved med at besøge din side?
Hvordan kan du få dine likers til at føle sig eksklusive?
Hvordan skal du konverterer disse til et salg?

Der findes et hav af forskellige sider som har skrevet mange kloge ord om Facebook. Tænk det rigtigt igennem første gang, så det ikke bare bliver endnu en Facebook side som folk skøjter forbi og glemmer efter 5 minutter.

Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 78
Fra  Brøndholt CMS & design Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer så sandelig an på hvordan du har tænkt dig at bruge facebook i din kampagne !. Det er der ikke et kort svar på, men jeg er langt henad vejen meget enig med Fresno Bob.

Overordnet så er facebook et godt sted at skabe awareness og tillid  om/til din butik/dine produkter, men et knap så godt sted at direkte sælge varen.

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:

Alle skal åbenbart have en Facebook side og mange er af den lidt fejlagtige opfattelse, at jo flere likes jo bedre. Det er bare helt forkert.
Du skal skabe værdi for dem der vælger at følge dig, hvor du får aktiveret dine likers/følgere.

Spørg dig selv om hvad du selv ville finde spændende at bruge tid på, på dine sociale medier?
Hvordan kan du give dine likers noget af værdi så de bliver ved med at besøge din side?
Hvordan kan du få dine likers til at føle sig eksklusive?
Hvordan skal du konverterer disse til et salg?

Ja tak til dig igen Bob. Det er jo netop disse overvejelser som jeg citerer dig for jeg tænker over. Vil det overhovedet gavne mig, eller ville jeg bare spilde en masse god tid.

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)