Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekst oven på billede i Wordpress?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra KBH S
Tilmeldt 3. Oct 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er i gang med at lave forsiden til min side lillecyklist.dk og vil gerne have at den består af det billede, som pt er sat ind - med noget tekst oven på.

Jeg kan selvfølgelig putte noget tekst oven på billedet i et billedbehandlingsprogram, men jeg vil helst fodre google med de ord jeg vil skrive.

Er der nogen, der kan hjælpe mig med, hvordan jeg griber det an? -På en måde, hvor teksten også bliver oven på billedet, fx når det vises på mobil.

/Malene

Tilmeldt 4. Nov 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Tjek evt. min side www.baehn.dk
E
r det noget i den stil du ønsker? 

Mvh.
Patrick Weedfald

Fra KBH S
Tilmeldt 3. Oct 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, ikke helt. Det skal bare være statisk. Altså se sådan her-ish ud:

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal 'bare' sætte billedet ind som et baggrunds billede fremfor som et selvstændigt element, det er ikke noget der vil tage lang tid for en programmør. Jeg kan se du kører WordPress dvs. der nok skal rettes lidt i din skabelon, men hvis 'det og lign. er noget du har brug for hjælp til så hjælper jeg gerne til billige penge.

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en plugin her, ved ikke om den er pengene værd. http://codecanyon.net/item/overlays-over-images-wordpress-plugin/8520201

Noget meget simpel div med css kan gøre det, uden billedet skal være baggrund, f.x.

Et div med position absolute og margins, og så med et outder div hvor billedet er inde i. Eksempel: 

http://www.dilleshoppen.dk/produkt/medium-groen-spire

Jeg kan vist ikke poste den div kode her, men det er så simpelt du selv bør kunne indsætte det i din WP. 

Fra KBH S
Tilmeldt 3. Oct 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

stiginshanghai:

Noget meget simpel div med css kan gøre det, uden billedet skal være baggrund, f.x.

Et div med position absolute og margins, og så med et outder div hvor billedet er inde i.

TAK, det var lige den pejling jeg havde brug for:-)

Tilmeldt 11. Nov 15
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Photoshop er jo en måde at gøre det på.

Evt GIMP der er den gratis version og kan downloades på nettet.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)