Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skrevet ud af et IVS

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg har sammen med 2 andre starte et IVS selvskab, her i sommers jeg stod som stifter, jeg har nu til min store overraskelse fundet ud af at de har skrevet mig ud af det firma uden min tilladelse og uden at give besked om dette. Kan man det ?.

Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er stor forskel på om du er stifter eller ejer. 

Jeg vil foreslå dig at lade nogle der arbejder med erhvervsret kigge det igennem. Hvis du altså ønsker at gøre noget. Jeg kan ikke sige dig hvor meget du rent faktisk kan gøre med denne info.

Prøv at tag fat i Contago.dk - de giver også Amino rabat ;) Bare skriv du kommer fra Amino. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Patrickhoffmann.dk Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder virkelig mærkeligt hvis det er sandt. Du må meget gerne skrive udfaldet herinde når du har fået det afklaret? :)

Yes Søgemaskineoptimering og affiliate marketing - Seneste projekt forlystelsesparker Idea

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

thej79:

hej jeg har sammen med 2 andre starte et IVS selvskab, her i sommers jeg stod som stifter, jeg har nu til min store overraskelse fundet ud af at de har skrevet mig ud af det firma uden min tilladelse og uden at give besked om dette. Kan man det ?.

Har du stiftet selskabet sammen med to andre - så vil du altid fremstå som stifter i cvr.dk. Du vil så også har betalt noget ind til stiftelseskapital og dermed være ejer. Du kan så ikke komme ud som ejer, uden du frivilligt - eller fordi det er aftalt i en ejeraftale - sælger dine anparter.

I ejerregister skal du også stå som ejer i så fald. Hvad har du for CVR nummer og hvad kan man se dit navn under - bare fornavn er nok, så kan jeg checke

Overvej min bog om IVS - I lyder til at kunne lave fejl og nok mangle f.eks. livsvigtig ejeraftale http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/personlig-virksomhed-is-eller-starte-i.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. Jun 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej havde problemer med mit login.
Jeg har set på stiftelse papir og der står jeg som ene stifter og er den eneste som har tegnet anpart i firmaet. Mvh thej79

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob1979:
Hej havde problemer med mit login.
Jeg har set på stiftelse papir og der står jeg som ene stifter og er den eneste som har tegnet anpart i firmaet. Mvh thej79
lyder stadigt som rent rod. Du skriver jo du havde stiftet med 2 andre fra start - og det burde du vel vide om du har - eller som det nu ser ud, som om du er den eneste stifter og anpartshaver - for de andre kan jo ikke bare forsvinde på nogen som helst måde som stiftere - og har de solgt anparterne - burde du have besked + det skal fremgå af off ejerregister og selskabets ejerbog - så det lyder klart som om du risikerer problemer med manglende ejerregister og sikkert en god del andet - når du nu opdagere du er eneste ejer
Har du lovpligt arbejdsskade uanset løn og omstætning
indberetter du moms til tiden
Har du regnskab til tiden
Offentligt ejerregister
Digital postkasse hvor det offentlige skriver alt til dit selskab
NemKonto i banken osv

bare nogle af de ting der falder ind. 
Du må jo vide om du stiftede med 2 andre  - eller som nu - kun med dig selv og har været alene hele tiden

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)