Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af webshop

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 9. Nov 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :


Hejsa. 
Min veninde og jeg går med en drøm om at starte vores egen webshop.

Vi vil gerne sælge pige/kvinde tøj på webshoppen
Ikke dyre mærkevare eller sådan noget som vero moda only osv, altså ikke tøj som man kan købe over alt. 

Vi står lige nu begge uden arbejde så vi vil gerne igang hurtigst muligt da det jo tager noget tid at starte eget firma op. 

Derfor vil jeg høre om der er nogen der kan hjælpe os og vejlede os ifht. alle de ting vi skal sætte os ind i. 
Der er utroligt mange ting som vi endnu ikke ved men alle starter jo et sted og vi vil gerne forfølge vores drøm. 

Indtil videre har jeg disse ting på min liste jeg skal finde ud af og sætte mig bedre ind i, hvilke andre ting er der?

- Cvr nummer
- Moms, skat, osv. Evt en revisor på. 
- Firma konto
- Opsætning af hjemmeside - pakkeløsning eller fra bunden? 
- Leverandør - dropshipping


Og der er mange flere ting som jeg slet ikke har tænkt på endnu. 

Vi har et værelse i huset som jeg har tiltænkt at lave kontor i. 

Og så vil jeg gerne sige at selvom jeg hverken har styr på alt endnu og absolut ingen erfaring har så er dette ikke en omgang useriøs huhej. 
Det er min drøm og jeg er klar på at arbejde meget hårdt for at realisere den. 
Så jeg håber at der sidder nogen herinde der måske kan hjælpe mig med at få mig sat ind i tingene. 

Jeg håber på at kunne få webshoppen op at køre omkring 1.02-16 eller 1.03.16.


Mvh. Nana

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nanashansen,

Hvis du sender en mail til mati@timothymedia.com så kan jeg give dig et par gode råd, og et tilbud på opsætning af hjemmeside/webshop

Mvh Matias

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Nanna

Det lyder da spændende, men vær opmærksom på at i bevæger jer ind på et område hvor der er ret hård konkurrence. 

Jeg kan forstå at i begge står uden job, det gi'r jer selvfølgelig tid til at arbejde på jeres projekt, men samtidig giver det jo også nogle udfordringer, som f.eks "kan man være på dagpenge og have egen virksomhed ?" - Anyway her bør i tage fat i jeres a-kasse, og en revisor der kan hjælpe jer sådan at I ikke får "ørene i maskinen".

Dertil kommer, kunne jeg kan forstille mig, at Økonomien nok er lidt presset, og et projekt som det I er igang med her, bliver i nødt til at skyde noget kapital I, for at få succes.

Når det kommer til det med at sætte webshoppen op, så er det faktisk langtfra det sværeste, det kan man betale sig fra, der er mange muligheder i mange prisklasser, normalt anbefaler jeg de løsninger som man selv ejer og drifter, det giver størst mulig frihed, men i jeres situation er i nok bedre stillede med en af de hostede løsninger som f.eks Shopify, dandomain osv.

Derudover skal I kigge på SEO, men nok primært google Adwords til at begynde med, medmindre i har nogle meget specielle og eftertragtede mærker får i nok ikke let ved at rank højt på de almindelige google søgninger. Jeg har kontakt med en som er utrolig dygtig her, men hun er ikke billig, og jeg er ikke sikker på om hun tager flere kunder ind (men jeg kan selvfølgelig spørge hende), men der er jo også andre der kan hjælpe jer her.

Hertil kommer at I jo så også skal have lavet nogle dropshipping aftaler, som i selv er inde på - her kunne i måske med fordel prøve at kigge på hvilke Affiliate aftaler i kunne lave, det kunne være en anden måde at komme igang. Hvis det har interesse har jeg en god kontakt hos EEN (European Enterprise Network) - det kunne måske også være en mulighed for at finde en leverandør til jeres shop.

Hvis i har brug for hjælp til at komme i gang, og komme i mål med jeres projekt, så sig til.

Anyway, så held og lykke med jeres projekt 

//Morten

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Angående leverandør, kan jeg måske være behjælpelig, men hvis det udelukkende er dropshipping i leder efter, kan jeg desværre ikke hjælpe, så det ved jeg ikke, hvad i har af idéer?

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

chri571p:
Angående leverandør, kan jeg måske være behjælpelig, men hvis det udelukkende er dropshipping i leder efter, kan jeg desværre ikke hjælpe, så det ved jeg ikke, hvad i har af idéer?
Kan du ikke sende mig en privat besked om hvad du kan tilbyde? Det er ikke muligt at sende dig en nemlig :)

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 03:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg står ligeledes for at starte en webshop, og vil gerne hører mere om hvad du mener med affiliti aftaler
Hvad kan din bekendt der arbejder ved det der europæiske firma være behjælpelig med, er det leverandører???, og hvis ja er det så kun indenfor enkelte områder??

Mvh
Nuser43

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en privat besked.

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Til mig??

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

nuser43:

Til mig??



Nej det var til Kevinff.
Er du da også interesseret, så gælder tilbudet selvfølge også til dig. Jeg kan levere både herre og dametøj. 

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

nanashansen:


- Opsætning af hjemmeside - pakkeløsning eller fra bunden? 

Som udgangspunkt vil jeg anbefale dig at få lavet jeres egen webshop, og dermed gøre jeg uafhængige af én leverandør. Når det er sagt behøver I ikke betale for at få lavet en webshop "helt fra bunden" da der findes rigtig mange Open Source løsninger, hvor kan få en løsning hvor man kan få rigtig meget for pengene. 

Vi udarbejder vores webshops i WordPress CMS med integration af WooCommerce webshopmodul. Du kan eventuelt se en masse af vores kunders løsninger på www.erhvervshjemmesider.dk/referencer

Jeg høre meget gerne fra dig i forbindelse med en uforpligtende snak omkring de forskellige muligheder i forhold til at få startet webshoppen op rent teknisk. Du kan fange mig pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller pr. telefon 27 58 02 92. 

Såfremt du arbejder effektivt sammen med os vil vi kunne have din webshop klar indenfor 3-4 uger. 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)