Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det essentielt idag at et www navn er let stavbart?!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey
Jeg arbejder på at starte et online kreativt design site op, men gør mig mange tanker om det svære navn.
Det bliver både en www med webshop, men også på Instagram, Facebook, pinterest og youtube.

Jeg er beklædnings designer, min stil er ikke ren skandinavisk, men meget inspireret af fransk designstil, hvorfor jeg har valgt et navn med den ordlyd.

Navnet er
Le CreAhTif

"Den kreative" - hvilket er Den rolle både jeg og brugerne skal have.
H er sat ind da det er forbogstav i mit efternavn, A er fra mit fornavn.

Har registreret navnet, men er kommet i tvivl her i 11'te time.

Ved godt det ville være klogest at tage noget der var vildt nemt at stave, men tænker om det stadig er ligeså vigtigt idag? - når vi er på så
Mange online sites, trækker så mange spor.
Jeg vil jo også sætte mit eget navn på sitet, som man så også vil kunne søge på.



Håber i vil give jeres input med, tak på forhånd.

Missdsign

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvis jeg var dig ville jeg nu nok se om domæne navnet "Le CreATif" var ledig også, i de forskellige varianter med og uden bindestreg osv, så kan du jo altid lave en redirect.

Hvis du holder dig til "Le CreAhTif", så vil du sikkert miste en del besøgende der får stavet forkert, og det er jo lidt "trælst" Smile

//Morten

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, men Le creatif er optaget overalt:-/

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hjorth Nielsen:
Hvis du holder dig til "Le CreAhTif", så vil du sikkert miste en del besøgende der får stavet forkert, og det er jo lidt "trælst" Smile

Enig. Keep it simple

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Fra århus
Tilmeldt 8. Nov 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan også kun anbefale at du laver noget der er simpel og nemt at huske. det må godt være creativt, men det skal være nemt at skrive. 

leder du efter noget godt sexleksaker så kig på shoppen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)