Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Måske har jeg fundet det rigtige for mig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Mit navn er Dennis og jeg er 23 år gammel. Jeg har i længere tid spekuleret over, hvad jeg skal med mit liv. Min store drøm, er at starte mit eget firma, spørgsmålet er bare hvad jeg skulle starte op. Jeg har stillet mig alle de spørgsmål om hvad der interessere mig og hvad jeg ville syntes var sjovt at lave hver eneste dag og ikke bare et job fra 0800-1600 osv. Jeg er uddannet som tømrer, og så var det måske oplagt at starte eget tømrerfirma, men er det er bare hårdt og slider på min ryg.

Jeg elsker at lave lamper, spiseborde, bænke, stole osv. Det gør jeg helst ud af genbrugsmaterialer. Dog bruger jeg også træ fra den lokale byggehandel.

Her den anden dag, sad jeg og så programmet "yt til nyt" hvor man følger nogle kreative sjæle, som laver alle mulige fede ting ud af genbrug, og tjene på det. Og dér tænkte jeg bare (det er det jeg skal lave).

Jeg tænker sådan lidt, at jeg laver en masse ting som folk kan købe, men at man også som kunde, kan få lavet produkter efter ønske. 

Spørgsmålet er så bare om det overhovedet kan lade sig gøre og så kunne jeg også godt tænke mig at vide hvad i syntes om det. Så hvis der er nogen som overhovedet læser dette, må de meget gerne kommentere med ideer, forslag, viden

DBH

Dennis 

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror bestemt der er et marked for møbler og andet inventar lavet af genbrugsmaterialer.

Er selv fan af at bruge gamle øl & sodavandskasser i træ til hylder og opbevaring.

Derudover har jeg lige fået min far (som er tømrer) til at lave et sofabord ud af gamle paller med udgangspunkt i flg. billede fundet på nettet:

Tænker en god approach må være bare at komme i gang, for at se om der er et marked for det du påtænker at lave. Lav lidt research, smæk nogle fede ting sammen i garagen og find nogle kunder til dem.

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Fra århus
Tilmeldt 8. Nov 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du finder på din egen måde at gøre det på med dit egen design tror jeg da sikkert at der er et marked for det! det er bare med at prøve det af. Hvis det er over webshop du vil sælge det, husk SEO det er meget vigtigt hvis du vil have folk kan finde din shop

leder du efter noget godt sexleksaker så kig på shoppen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)