Tror ikke du skal regne med at kunne bruge dette navn, der har før været meget drama inden for "protein" verdenen (tilskudsverdenen er nok mere ret kategori) da flere navne ligger tæt på hinanden.
Jeg træner selv og har gjort det på "højt" plan i godt 4 år nu, og har været igennem de første 7-8 forskellige mærker af protein. Jeg bruger det faktisk ikke rigtigt mere, da jeg foretrækker at spise reel mad istedet, og fordi hvilken som helst smag rent ud sagt giver mig mugne løg efter hånden. Men dette er selvfølgelig kun min mening.
En ting jeg savnede dengang var INDBYDENDE designs. Der er intet mere vulgært end at det ligner du æder ud af en spand kemikalier, og sådan ser 70% designs ud disse dage. Derudover savner jeg nogen stabile men anderledes smage - alle kører på choko/jordbærd/vanilje, men brands som Cellucor er blevet kæmpe store med deres Cinnamon Bun, Molten Chocolate osv. - Molten Chocolate er bare et andet ord for chokolade, men den smager betydeligt "rigere" og mindre af gammel sur ost, som mange andre mærker gør.
Så min råd ville være - lav et fedt, minimalistisk design, og find et par fundamentale smage, som der ikke allerede findes titusinder af i forvejen. Hvis du en dag bliver tilfreds med smagen, så find nogen oprigtige atleter som har lyst til at smage den - gratis reklame er bedre end fx Shredz reklameføring, hvor de simpelthen presser reklameringen langt ned i halsen på dig - en af grundene til at jeg afskyr dem og deres atleter med hele min væsen - et supplement kan ALDRIG blive vigtigere end resten af dine måltider - som de påstår.
Det er muligt, men som sagt, meget hård konkurrence. Mon hvor er der efterhånden ikke det, disse dage :-)