Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra enkeltmandsvirksomhed til PMV

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg overvejer at skifte fra enkeltmandsvirksomhed til PMV. Jeg har logge på Virk.dk og så 'Ændr dit virksomhed', men jeg kan ikke finde ud af hvordan... er der nogen der kan hjælpe?

Tak

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Corposano:

Hej 

Jeg overvejer at skifte fra enkeltmandsvirksomhed til PMV. Jeg har logge på Virk.dk og så 'Ændr dit virksomhed', men jeg kan ikke finde ud af hvordan... er der nogen der kan hjælpe?

Tak

Inden du bruger for meget tid på at ændre, så skal du lige finde ud af om du overhovedet kan! 

Er din enkeltmandsvirksomhed på nuværende tidspunkt momsregistreret og hvor lang tid har den været det? 

En momsregistrering løber som udgangspunkt minimum 2 år.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Corposano:

Hej 

Jeg overvejer at skifte fra enkeltmandsvirksomhed til PMV. Jeg har logge på Virk.dk og så 'Ændr dit virksomhed', men jeg kan ikke finde ud af hvordan... er der nogen der kan hjælpe?

Tak

som Jesper skriver så kan du ikke det- En momsregistrering løber 2 år og hvis det er over 2 år siden du blev momset så må du nok ha fat i styrelsen for at høre hvordan, for jeg tvivler deres system er bygget til det helt ærligt. Du kan afregistrere moms og så er du i gang med lukning af din enkeltmands og det er nok det der skal til - for så at starte ny PMV men som sagt - du vil ikke kunne hvis det er under 2 år siden du registrerede

Rent momsmæssigt vil du så skulle betale moms af alt på lager og aktiver inden det kan forsætte i alle fald

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)