Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

indpakning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 15
Indlæg ialt: 11
Fra  Herblife Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smile

Jeg står og skal til at bestille nogen vare hjem som bulk. Derfor leder jeg efter en dansk leverandør af indpakning. Det drejer sig om nødder, bær og frø. Hvis der er nogen der har erfaring med et firma må i meget gerne informere mig. 

Ifht lovkrav om indpakning og energi fordeling. Er der en hjemmeside hvor man kan læse hvad der som minimum skal være opfyldt i danmark? 

Mvh Herblife

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan se at du er nystartet , Du bør være opmærksom på at du har valgt et firmanavn som uden tvivl vil give dig problemer i fremtiden, da det ligger alt for tæt på Herbalife som er varemærkeregistreret.  se at find dit et andet navn inden du får problemer. 

Er det nødder og bær du selv vil importere?  Pakning af fødevare kræver godkendte produktionslokaler, produkterne skal være mærker iht. fødevarestyrelsens regler.  Emballagen skal være godkendt til fødevare

Amcor v il være et godt bud på poser. De har kontor i Danmark.

www.amcor.com

 

Tilmeldt 27. Oct 15
Indlæg ialt: 11
Fra  Herblife Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

tusind tak Ravn :-) Men hvad kan der helt konkret ske ved jeg har herblife som navn? 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

De vil helt klar komme efter dig med alle midler, I sidste ende vil du blive hevet i rettet og så en dom,  du vil nok også skulle betale modpartens sagsomkostninger. 

 

Tilmeldt 27. Oct 15
Indlæg ialt: 11
Fra  Herblife Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

okay mange tak :-) Hvad hvis jeg nu bare har en blog med det navn. Vil det så stadig være et problem? 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)