SEO er jo ikke noget, du laver en gang for alle, og så er det godt nok. :)
Har du lavet en søgeordsanalyse og vurderet, at dine søgeord har du en realistisk chance for at få en god placering på? Umiddelbart er der stiv konkurrence om "plakater", men nogle af de andre ord er måske noget long tail, det ved du bedre ...
Dine tekster er (for) korte.
Du bør desuden lægge en strategi for, hvordan du vil lokke folk hen til shoppen igen og igen, og hvordan du løbende vil supplere shoppen med søgemaskineoptimerede tekster, gerne blogindlæg. Altså hvis du vil noget med SEO, dermed ikke sagt, at der ikke er andre måder at skabe salg.
Så ville jeg også få et nyhedsbrev, og det skal være til at få øje på. .
Det er fint at have så mange likes på Facebook, men shoppen er din virksomheds vigtigste hjem. Det er kun der, du sætter rammerne for din markedsføring. Derfor skal markedsføring helst ske med udgangspunkt i shoppen og ikke den anden vej rundt.