Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé: høretelefoner med historier til børnene, mens mor shopper

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Det var da så lidt :-)

Jeg har godt set i en forfattergruppe, som vi begge er  medlem af på FB, at du søger anmeldere. Det var også der, at jeg smugkiggede på din historie, he he.

Mine børn er dog 7 og 9 nu, så de er ikke helt i målgruppen, og derfor meldte jeg mig ikke på banen :-)

Mvh. Sarah

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg er vild med ideen om, at ungerne får en dejlig historie og ro på - mens forældrene køber ind. Man kan vel finde ud af, hvor lang tid folk typisk er om at købe ind - og så kan folk eventuelt vælge en historie, der varer 5, 10 eller 15 minutter. Personligt ville jeg gå efter IKEA. De er de mest børnevenlige, jeg kender, og jeg tænker, de kunne udvikle software selv - så kunne du levere nye historier i et solidt flow. Jeg er reklamespeaker og kan indlæse en af dine historier, hvis du har brug for en god kvindestemme. 

Super idé - du har fat i noget stort.

Bedste hilsner
Ditte Ernst

Fra Billum
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Sarah Jacobsen:

Hej Michael.

Det var da så lidt :-)

Jeg har godt set i en forfattergruppe, som vi begge er  medlem af på FB, at du søger anmeldere. Det var også der, at jeg smugkiggede på din historie, he he.

Mine børn er dog 7 og 9 nu, så de er ikke helt i målgruppen, og derfor meldte jeg mig ikke på banen :-)

Mvh. Sarah

Ahh, på den måde. Helt i orden. Tak for dine input.

Michael

Ny anmelderrost børnebog for de 5-10-årige: Blåskæg 

Fra Billum
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ditte:

Hej.
Jeg er vild med ideen om, at ungerne får en dejlig historie og ro på - mens forældrene køber ind. Man kan vel finde ud af, hvor lang tid folk typisk er om at købe ind - og så kan folk eventuelt vælge en historie, der varer 5, 10 eller 15 minutter. Personligt ville jeg gå efter IKEA. De er de mest børnevenlige, jeg kender, og jeg tænker, de kunne udvikle software selv - så kunne du levere nye historier i et solidt flow. Jeg er reklamespeaker og kan indlæse en af dine historier, hvis du har brug for en god kvindestemme.

Super idé - du har fat i noget stort.

Bedste hilsner
Ditte Ernst

Det var da et fantastisk tilbud, Ditte. Har faktisk forsøgt at lave en lydbog med Audacity, men jeg har ikke stemmen til det. Jeg vil rigtig gerne tage imod tilbuddet, men jeg skal lige lidt længere frem i mine overvejelser. Idag er jeg på besøg på en restaurant, som har købt den ene historie i et format, hvor børnene kan farvelægge tegningerne. Jeg vil snakke med ejerne om konceptet og høre, om de kunne forestille sig at bruge det i deres restaurant.

Mht. IKEA (og Bilka som Sarah foreslog) har jeg det forbehold, at de har relativt få butikker i Danmark. Jeg vil nok hellere gå efter de mindre kæder med mange butikker såsom Inspiration, Bahne, Sportmaster, Idémøbler, Bog & Idé, osv. Det er ihvertfald der, jeg selv har set mit eget behov for afledning til de små.

Vil du skrive til mig på info@kousgaarden.dk. Jeg vil gerne høre, hvad du ellers tager for sådan en lydbog. Jeg har jo mere end en enkelt historie :-)

Hav en dejlig dag.

Michael

Ny anmelderrost børnebog for de 5-10-årige: Blåskæg 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)