Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fremstilling af special designede ure

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle,

Er der nogle der har nogle kontakter til virksomheder i mellemøsten, som kan producere mine egne special designede ure?

Eller nogle der har nogle gode erfaringer.

Har alle design fædige, men mangler en producent!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mellemøsten er jo ikke lige store i ure - fjernøsten nok mere aktuelt

Du kan ikke sidde og designe et ur og få det fremstillet. En urkasse er meget dyr at special fremstille i stål (eller ædelmetal) - den skal matche det værk der skal anvendes (og som du vel ikke har designet) og skiven skal så med dens skiveholdere passe til værk og kasse - hullet til dato + visere matche værket - viserne matche mærket for at kunne sidde fast og dreje korrekt - glas og krans/beezel matche værk - skive og visere (så de kan dreje frit) og pakninger så passe både ved kronerør, bagside og glas.

Man kan ikke, uden tæt samarbejde med en fabrik med forstand på ure, lige sende et design ned til produktion

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Mange tak for dit svar. Jeg nyder virkelig at læse dit svar, som virkelig er brugbart. 

Jeg leder mere efter standard ure, hvor jeg så har designet skiven. 

Altså 4,5 cm, 5 cm, 6 cm urskive osv. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

rahol49:

Hej John,

Mange tak for dit svar. Jeg nyder virkelig at læse dit svar, som virkelig er brugbart. 

Jeg leder mere efter standard ure, hvor jeg så har designet skiven. 

Altså 4,5 cm, 5 cm, 6 cm urskive osv. 

Det er langt lettere så. Skiver kan man lettere få i eget design. Vi taler sikkert en vis mængde, jeg vil mene over 1000 stk skiver. Det er afgørende, at du inden ved hvilken kasse - og hvilket værk, da skiven og værket skal hænge sammen med skivepiller normalt + viserhul og andet. Der er givet kinesiske producenter. Da folk der har fundet den rette nok ikke bare lige skriver det her - så kan du evt henvende dig til den Kinesiske ambassades handelsafdeling (i Kbh) og bede om adresse på Kinesiske producenter af ure.

En stor del af dem vil bruge billige kvartsværker eller kinesiske værker type Seagul - lidt bedre vil det ofte være når de bruger Miota o.l. værker fra f.eks. Japan

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)